poniedziałek, 7 listopada 2016

MAMA 2016- moje typy

Dzisiaj subiektywny post, który, mam nadzieję, jednocześnie zachęci Was do głosowania na swoich ulubionych wykonawców i pozwoli Wam trochę lepiej mnie poznać ;)
Głosować na MAMA możecie na oficjalnej stronie: klik



1. Best new male artist
W tej kategorii myślę, że na uwagę zasługują NCT, z cudownym debiutem z Fire Truck, który zdecydowanie podbił moje serce. Chłopcy mają duży talent i dobrze sprawdzają się w wielu konceptach- wystarczy spojrzeć na ich podgrupy typu NCT Dream z uroczym konceptem czy NCT U.

2. Best New female artist
Tutaj moje głosy zdecydowanie idą do Blackpink, które są jednym z moich ukochanych girlsbandów- przypominają mi moje ulubione 2NE1, jednocześnie wprowadzając do kpopu powiew świeżości. Podobnie jak NCT, dziewczyny sa bardzo utalentowane w wielu dziedzinach i wydają się być naprawdę miłymi osobami, z którymi z chęcią bym porozmawiała.

3. Best Male Group
Miałam wielki problem z wyborem "tych jedynych", bo do konkurecji stanęły takie zespoły jak BTS, Block B, SHINee i iKON, między którymi nie potrafię wybrać. Biorąc jednak pod uwagę tegoroczne comebacki, szala zwycięstwa przesunęła się na stronę BTS- cokolwiek by o nich nie mówić, Blood Sweat & Tears jest cudowne i naprawdę zasługuje na wygraną.

4.Best Female Group
Jako że nie słucham wielu girlsbandów, miałam ułatwioną sprawę, choć wybór pomiędzy Mamamoo i Red Velvet równiez nie należał do łatwych, szczególnie że zarówno jedne jak i drugie dziewczyny mają świetne, melodyjne i wpadające w ucho piosenki. Po ponownym odsłuchaniu kilku ich piosenek, zdecydowałam jednak, że mój głos otrzymają Mamamoo- stwierdziłam, że czasami warto dać szansę mniejszym agencjom ;)

5. Best Male Artist
Nareszcie kategoria, nad którą nie musiałam się dlugo zastanawiać- mój głos idzie, oczywiście do Zico, którego ubóstwiam już od długiego czasu!

6. Best female artist
Tutaj także szybko poszło mi wybieranie- oczywiście, Lee Hi! Dziewczyna ma naprawdę niesamowity głos!

7. Best performance solo
Czy trzeba się tutaj dużo zastanawiać? Oczywiście że Taemin z Press your number!

8. Best dance performance male group
Ta kategoria jast chyba jedną z najtrudniejszych - Blood Sweat & Tears, Hard Carry, Monster, All in, Fantasy... zbyt wiele cudownych układów tanecznych, aby się zdecydować. Oglądnęłam jednak teledyski wszystkich nominowanych po raz kolejny no i najlepsi okazali się VIXX z układem do fantasy- naprawdę podoba mi się ich energia i emocje pokazywane tym tańcem. Chociaż wszyscy z nominowanych byli świetni!

9. Best dance performance female group
Tutaj głos oddałam na Red Velvet z Russian Roulette- teledysk, układ i piosenka są  naprawdę ciekawe i wydaje mi się że idealnie pasują do dziewczyn i ich charakteru.

10. Best Vocal Performance Male solo
Aby zdecydować się na wybór w tej kategorii, musiałam przesłuchać nominowanych wykonaców, bo nie ukrywam, że większości z nich nie znałam- po przesłuchaniu zdecydowałam jednak oddać swój głos na Jang Beom June'a z piosenką Fallen in Love (only with you), bo idealnie w niej słychać czysty, pełen uczuć głos wokalisty, przy akompaniamencie delikatnej muzyki- tyle wystarczy, aby zakochać się w jego twórczości.

11. Best Vocal Performance Female Solo
Tutaj także nie zastanawiałam się długo i zagłosowałam na Ailee z piosenką If You, w której dziewczyna pokazuje piękną barwę swojego głosu- a o to przecież chodzi!

12.Best Vocal Performance Group
Ponownie zagłosowałam na Mamamoo i ich występ z Youre the best- dziewczyny są cudowne i zasługują na nagrody!

13. Best Band Performance
Przyznam się, że głosowałam dość subiektywnie, oddając głos na FT ISLAND, którzy są naprawdę niedoceniani- a szkoda, bo różnią się od innych zespołów, zajmując wysokie miejsce wśród moich ukochanych wykonawców.

14. Best Rap Performance
Bezapelacyjnie- Zico.

15. Best Collaboration
Muszę przyznać, że zakochałam się w piosence Inferiority Complex w wykonaniu Park Kyunga oraz Eunha. Obydwoje mają tak cudowny, czysty głos, że trudno przejść obok tego collabu obojętnie.

16. Best Music Video
Tutaj także trudno dyskutować- jak dla mnie Blood Sweat & Tears jest teledyskiem najwyższej klasy, który kocham całym serduszkiem. BTS zasługują na wygraną w tej kategorii ^^

17. Best OST
Głos oddaję na This Love, w wykonaniu DAVICHI - co tu dużo mówić, kocham tą piosenkę!

18. HotelsCombined Artist of the year
Największy problem na świecie- kiedy w jednej kategorii są wszystkie zespoły, na które chciałabyś głosować. Dłuuuugo myślałam nad tym głosem, bo mam kilka typów i jak dla mnie większość nominowanych powinna dostać jakąś nagrodę- postanowiłam więc głosować na zespół, który rozpoczął moją przygodę z kpopem i do którego mam wielki sentyment i szacunek- SHINee!

19. HotelsCombined Song of the year
Jaka jest piosenka tego roku? To kolejny trudny wybór. Zastanawiałam się ostatecznie pomiędzy Fantasy- VIXX a Blood Sweat & Tears- BTS. To jest naprawdę trudne- zagłosowałam jednak na BTS- no cóż, moi chłopcy, którzy są zdecydowanie jednym z moich ulubionych zespołów i zasługują na uwagę (której ostatnimi czasy mają baaardzo dużo).


Dziękuję za przeczytanie posta :)
Jakie są wasze typy w tegorocznym MAMA? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz