poniedziałek, 11 listopada 2013

Najsmutniejsze Koreańskie teledyski

Przygotowałam dla was dziś trochę smutniejsze klimaty. - Najsmutniejsze koreańskie teledyski. 
To nie jest niesamowite? Nie dość, że kpopowe gwiazdy śpiewają, świetnie tańczą itd - to jeszcze większość z nich jest dobrymi aktorami. Właśnie swoje zdolności pokazują w kilkunastominutowych  mini dramach - trochę dłuższych, zwykle smutnych teledyskach, które opisują jakąś historię. Właśnie takie teledyski kocham najbardziej i za to między innymi pokochałam Kpop. 
Ostrzegam ludzi wrażliwych - kpopowe mv to wyciskacze łez! :D

NAJSMUTNIEJSZE: 

Mam do tej piosenki sentyment. Nie znam osoby, której na widok tego MV nie zakręciła się łezka w oku. W sumie ja zaczynałam poznawać Kpop, gdy natknęłam się na tą piosenkę. Gdy tylko zobaczyłam teledysk nie mogłam się uspokoić przez dobre dziesięć minut. Wydawało mi się głupie... historia oklepana - ale później ta końcówka... a jak obejrzałam po raz drugi było gorzej. 
Krótko mówiąc później chciałam zbadać reakcje innych na ten teledysk - i były podobne. 
Jeśli ktoś tego nie oglądał, (NIEMOŻLIWE) to proszę się nie malować, i wziąć wielką paczkę chusteczek... a nie... lepiej ręcznik!











SMUTOMETR 10/10 ;(

BIGBANG - LIES
Chociaż wyszło niedługo po Haru Haru - jest w podobnym klimacie i... o dziwo - od tej piosenki BIGBANG zyskali rozgłos i zdobyli mnóstwo nagród. W sumie to była dla mnie niezła niespodzianka, bo wydawało mi się, że Haru Haru jest ładniejsza itd, ale widocznie czegoś jej brakowało.
Historia równie smutna - i jak w Haru Haru wszystko wyjaśnia się na końcu. Przyznam szczerze, że na tym Mv nie płakałam. Byłam raczej taka... *__* to piękna historia... znaczy zachwycałam się tym, co można zrobić z miłości. Drugim powodem, który zabronił mi płakać - były śmieszne, nieudane scenki na końcu. Po prostu jak tu płakać, jak się widzi TOPa jadącego w wózku w supermarkecie.










SMUTOMETR 9/10 :(

BANG YONG GUK - I REMEMBER
Teledysk nie jest taki stary, jak poprzednie (ahh ta szczerość), więc po tych kilkunastu przepłakanych MV byłam już wprawiona na smutne, azjatyckie teledyski. Historia toczy się wokół burzliwego związku - a właściwie... historia toczy się w kółko. Gdyby nie to, że ta końcówka jest tak śliczna (już nie mówię o piosence) to pewnie nie byłoby, o co płakać. Nawet... przyznam szczerze, że po pierwszym razie, gdy obejrzałam ten teledysk - nie wiedziałam, o co płakać. Dopiero musiałam przemyśleć jego przenośne zakończenie. Jednak, łezka w oku się zakręciła.








SMUTOMETR 8/10 :(

FT ISLAND - SEVERELY 
Ft. Island są chyba najlepszą grupą, jeśli chodzi o smutne teledyski. Chociaż historia tego MV jest czysto w Kpopie oklepana i znam takie 3 inne teledyski (np. JYJ - IN HEAVEN ) z podobnym wątkiem, to powiem jedno... Nikt nie machnął tego tak pięknie, jak Ft Island. Z resztą zobaczcie sami

.











SMUTOMETR: 8/10 :(

MBLAQ - IT`S WAR
W sumie... przyznam, że albo jestem mega nie czuła, albo nie wiem - ale dla mnie to nie był taki naprawdę smutny teledysk.
Kocham Mblaq i tą piosenkę też - ale wydaje mi się, że ten teledysk mógł skończyć się inaczej. No, ale piosenka jest przepiękna i jako smutny teledysk, też może uchodzić.













SMUTOMETR: 6/10 :/

HUH GAK - HELLO + I TOLD YOU I WANNA DIE
Ostatnio szukałam tego teledysku, a dziś natrafiłam na niego, bez niczego.
Widziałam go chyba niecałe dwa lata temu i przyznam szczerze, że jest smutny. Jedyny problem w jego fabule jest taki, że za dużo się dzieje i sceny się dziko przeplatają. Oczywiście, gdy obejrzysz obie części wiesz już wszystko - i jesteś trzy paczki chusteczek w tył.









SMUTOMETR: 8/10 :(

GUMMY - I`M SORRY
Nie znam chyba smutniejszej piosenki. Tu nie chodzi o teledysk! Na końcu Gummy tak śpiewa, jakby płakała. Ciągle mi smutno, jak słyszę jej piosenkę. Chociaż w teledysku też wcale nie jest weselej. Gościnnie możemy zobaczyć w nim TOPa i Sandarę. Wszystko toczy się wokół dziwnej zagadki - dlaczego dziewczyna z nim zerwała?








SMUTOMETR: 10/10 ;(

FTISLAND - 남자의 첫사랑은 무덤까지 간다 
Na początku może się wydawać, że mamy tu cudowną historię romansu? Nieudanego... z resztą. Chociaż historia ma dwie części - to wole jakąś tą. Oczywiście obie są całkiem odrębne, jedyne co je łączy, to ten sam początek. FT. Island zawsze przygotowują genialną historię, jak już biorą się, za teledysk o smutnym romansie - ale tu przesadzili. Przyznam szczerze, że nie pamiętam kiedy targało mną tak wiele emocji na raz - byłam raz wściekła, raz smutna, raz się śmiałam, a raz miałam ochotę przytulić FT. ISLAND.
Z resztą... zobaczcie.





SMUTOMETR: 9/10 :(

FT ISLAND - HEAVEN
Jeden ze starszych teledysków - jednak równo smutny. Historia nie oklepana, realistyczna i wzruszająca. Oglądałam go za pierwszym razem z siostrą - w całym swoim życiu nigdy nie widziałam, żeby tak płakała (teraz ją straszę tym teledyskiem: "Bo ci włączę MV z taksówką") Przyznam szczerze, że działa.






SMUTOMETR: 10/10 ;(

SPEED THAT`S MY FAULT + IT`S OVER
Nie spodziewałam się takiego teledysku. Naprawdę. Wszyscy wiedzą, że wojna to nic dobrego i przynosi najwięcej powodu do smutku dodajcie do tego miłość i chęć odzyskania wolności i macie - BOMBĘ!







SMUTOMETR: 8/10 :(

T-ARA CRY CRY + LOVEY DOVEY
Kocham T-ara! Właśnie za ich mini dramy. Każdy teledysk jest inny i w każdym comebacku starają się coraz bardziej. Szkoda tylko, że to pasmo ich teledysków z historiami zakończyła ta afera z T-ara. Tak bardzo lubiłam te teledyski. :(















SMUTOMETR: 9/10 :(

2NE1 - GO AWAY
Kiedy wyszło Go Away - pokochałam 2ne1 jeszcze bardziej. Cl pasuje do głównej roli w tym teledysku i widok jej pijanej - NIEZAPOMNIANY. Facet z tego MV - jest szują (znaczy ta postać którą gra, żeby nie było). Widać to już w pierwszych kilku sekundach teledysku. Cały czas kibicowałam Chaerin. Ciesze się, że walczyła do końca. Nom - ale na pewno fanuła MV niezapomniana = wyścigi samochodowe, romans, rozstanie. Tego nie można NIE OGLĄDAĆ!














SMUTOMETR: 8/10 :(

SS501 - SOLO COLLECTION DRAMA 
Czy to jest teledysk? Nie... to cholera jest film! Kryminalna historia, mafia, zemsta, zabójstwa, miłość, porwanie - długo by wymieniać. Jeśli cały zespół jest w stanie stworzyć takie perełki - to aż smutno się robi, że nie powracają już razem. Obiecuje, że nikt nie będzie żałował oglądając ten ... yy teledysk?











SMUTOMETR: 10/10 ;(


Mam nadzieje, że nie zapłakaliście klawiatury :D
Zapraszam do komentowania, wasza opinia dla nas dużo znaczy.

1 komentarz:

  1. Wiem, że to nie Kpop, ale ja lubię jeszcze Hatsune Miku, Megurine Luka, Samune Zimi - Reboot z polskimi napisami

    OdpowiedzUsuń