środa, 18 czerwca 2014

Lato w rytmie k-popu

Lato i wakacje zbliżają się nieubłaganie. Ogniska z przyjaciółmi, przebywanie na zewnątrz przez cały dzień, wycieczki, wyjazdy, a przede wszystkim brak szkoły, zadań domowych i testów... a to wszystko w rytmie muzyki! Specjalnie dla was kilka nowych k-popowych teledysków, które "odświeżą" was przed wakacjami i sprawią, że to będzie niezapomniane lato ;)


1. Joyce Chu- MALAYSIA CHABOR


No dobrze, może to nie do końca kpop, bo jak sama nazwa wskazuje, piosenka dotyczy Malezji, jednak ostatnimi czasy jest dość popularna- zwraca uwagę na ten kraj i pokazuje, że w Azji są też inne kraje oprócz Korei, Chin i Japonii. Bardzo mi się podoba- gra na gitarze sprawia że piosenka jest "świeża", typowo letnia, po prostu miło się jej słucha, a teledysk dodaje tylko wakacyjnego nastroju.

2.Sweet Sorrow- Wonderful Day


Zdecydowanie jeden z moich ulubionych "typów" teledysków-lekki i na świeżym powietrzu. Mimo, że Sweet Sorrow nie są moim ukochanym zespołem i nie fangirluję do ich teledysków, ten jest naprawdę fajny i po prostu nie mogę się od niego oderwać. Naprawdę przypomina mi lato, obóz i inne cudowne chwile ;)

3. AKMU- Give Love


Zdecydowanie jeden z moich ukochanych nowych zespołów. Wszystkie ich piosenki są lekkie i pozytywne i chyba właśnie to mi się tak podoba :). Tak, to był dobry pomysł, żeby duetem było rodzeństwo :). Teledysk opowiada historię- jak dla mnie jest dość zabawna, chociaż nie do końca (ale to moja opinia- dla mnie wszystko jest zabawne ), w każdym razie podoba mi się. Teledysk polecałam już kilku osobom i wszyscy twierdzili, że piosenka idealnie pasuje do letnich klimatów.

4. Boyfriend- Here



Jeśli ten zdecydowanie za krótki filmik można nazwać teledyskiem, to jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych. Ogólnie uwielbiam Boyfriend, a szczególnie piosenki takie jak ta. Ah, naprawdę chciałabym być z nimi na plaży... xD Jedyną rzeczą której nie lubię w teledysku, to właśnie fakt, że jest taki strasznie krótki! W sumie nawet nie wiem co napisać... wiadomo, że ultimate band zawsze będzie perfekcyjne ;) Zapraszam więc do oglądnięcia!

4.SHINee- Lucky star


Biwak z SHINee? Dobry pomysł! Ale tak na serio- czy agencje muzyczne myślą że to fajne wydawać teledysk, który trwa niewiele ponad minutę i zostawiać zawodowe fangirle (jak ja) z niedostatkiem biasów? :( W każdym razie, teledysk bardzo mi się podoba- szczególnie kocham układ taneczny no i oczywiście Jonghyuna, który był z siebie bardzo dumny, kiedy wbił gwóźdź. Tak, zdecydowanie należą mu się brawa!

5.2NE1- Happy


No, nareszcie teledysk, który ma normalną długość! (Chociaż i tak jest zbyt krótki, żeby w pełni nacieszyć się perfekcyjnością dziewczyn i tej piosenki, ale mówi się trudno). Nie można się nie zgodzić, że to jedna z lepszych piosenek 2NE1, a szczególnie podoba mi się teledysk, bo, jak już wspominałam, lubię teledyski kręcone "na zewnątrz", chociaż te w studiu też mi nie przeszkadzają. Muszę powiedzieć, że jestem wielką fanką ślicznego, niebieskiego koloru włosów Minzy- naprawdę mi się podobają i zastanawiam się, czy by nie zrobić sobie podobnych w wakacje, ale chyba się nie zdecyduje ;). No cóż, można by wiele opisywać, bo teledysk jest naprawdę genialny, ale komentarze zostawię wam!

A jaka jest wasza playlista na wakacje? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz