wtorek, 24 czerwca 2014

The 5 Sexiest Men in K-Pop

Witam!
Przepraszam, że tak dawno mnie nie było, ale zostały w końcu szalone szkolne ostatki - mam nadzieje, że wam się udało wszystko zdać...
jeśli nie, to trochę wam poprawię humor - zacznę od pewnego ogłoszenia: yhym, jeśli macie słabe serce, lub inne problemy z oddechem proszę zapamiętać instrukcję : nie lizać monitora i oddychać w miarę płynnie. hahhah
A tak na poważnie ten ranking to oczywiście moje własne zdanie i macie prawo się z nim nie zgodzić, za to będę ciekawa waszych faworytów - zawsze możecie zaproponować kilku w komentarzach.

5. Park Jimin (BTS)
Chociaż moim biasem z BTS jest V, to muszę to powiedzieć... z jakiegoś powodu momentami mój wzrok i tak ucieka w stronę Jimina. Chociaż jest mega słodki, potrafi być naprawdę uroczy. Nie wiem czy tylko z jego powodu, ale nowy, dopiero zaczynający zespół zaczyna grać wielką role, szczególnie dla fanek z Polski. Zapewne powodem tego jest nie tylko niesamowity klimat, który posiada ta "naturalna" grupa raperów, ale i... noo czy on nie jest idealny?







Why We Love JIMIN??  #     #    #    # 

4.Kim Jongin (EXO)
Gdzie ja nie uwzględniłabym w tym rankingu jakiegoś biasa? Nom przykro mi, ale musiałam. Trzeba to przyznać, ale Kai za czasów MAMA był naprawdę HOT. Chociaż wtedy mnie wkurzał, to jednak był najbardziej gorący z całego EXO (no może jeszcze Lay i Kris teraz pasują do tego opisu). Układałam tą liste nie tylko patrząc na wygląd grupy (no dobra... to i tak ważne), ale też na sposób zachowania na scenie. Jongin na pewno wiedział już od początku, co ma robić, żeby fanki zaczęły piszczeć.










Why We Love JONGIN??  #     #    #    # 

3. Jeong Jinwoon (2AM)
Moge się założyć, że zanim nawet spojrzałyście na tego posta, każda z was miała w głowie przynajmniej jedną osobe - albo z 2pm, albo 2am. Tak szczerze, to to są chyba dwie najbardziej seksowne grupy w kpopie. Nie ma tam słodziaków (chociaż jak dla mnie każdy Koreńczyk jest słodki - to geny) są za to sami MĘŻCZYŹNI. Na pewno docenią to starsze fanki i ciągle pamiętają te gorące czasy Heartbeat, czy innych pamiętnych comebacków obu grup. W każdym razie ja wybrałam kogoś, kto ma nie tylko idealne ciało, ale i słodko buźke - czy to nie zabójcze połączenie?








(a to tak na dodatek)

Why We Love JINWOON??  #     #    #    

2. Lee Joon (Mblaq)
W każdym rankingu na pewno pojawi się Lee Joon. Był moim biasem i pewnie jest, chociaż nie raz musiałam się niemal popłakać. Oczywiście Joon jest bardzo HOT - tak hot, że ciągle przypominam sobie jego opowieść, "czemu jeden z członków Mblaq ma podbite oczy?" Więc... Joon wychodził nagi z wanny i tak zagapił się na swoje idealne ciało w lustrze, że wychodząc poślizgnął się i uderzył głową o klamkę. No nawet jest taki "pewny siebie", to od razu widać, że chłopak ma czym się zachwycać - mam nadzieje, że na koncercie w Polsce również zdejmie koszulke. *__*









Why We Love JOON??  #     #    #    #

1. Hero Jaejoong (JYJ)
Czy jest słodki? TAK! Czy jest seksowny? TAK! Czy... a nie ważne. Jaejoong na pewno powinien zająć pierwsze miejsce. Nad tym nie musiałam się nawet zastanawiać. Piękny był od zawsze, ale dopiero od niedawna zaczęłam się nad nim tak strasznie zachwycać. Spowodowały to powody, przez które opuścił SM, jego upór kiedy postawił się takiej korporacji, jego gust czyli rockowa muzyka, ale i... to w jaki sposób on umie to wszystko wykorzystać, żeby fanki nie wiedziały w jakim są świecie. Jeśli nie wiecie o czym mówie, to chyba po raz pierwszy to napiszę - OBEJRZYJCIE FILMIKI POD ZDJĘCIAMI. xD












Why We Love JAEJOONG??  #     #    #    #



1 komentarz:

  1. Hej. :) Ajjj! Sami przystojniacy :D Chociaż ja mam swój własny ranking :D (np. Lee Min Ho). Ale ten ostatni (no na 1. miejscu) suuuper :D
    Suuper blog, dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Mika

    OdpowiedzUsuń