poniedziałek, 14 lipca 2014

Powroty w te wakacje - czyli kontynuacje znanych anime i debiuty (SPOJLERY) :D

Witam!
Wakacje właśnie się zaczęły pełną parą, więc i świat anime wziął się do roboty. Autorzy znanych serii postanowi ugasić nasz apetyt i zaszczycili nas kontynuacją nie jednego anime z wielką ilością fanów. Jakie to serie? Jedno jest pewne, że jakąś z nich już znacie.

1. Kuroshitsuji (3) -  Book Of Circus
Czy to nie było największe zaskoczenie? Kilku serii można było się spodziewać, ale jeszcze kilka miesięcy temu rozmawiałam z moją siostrą o kontynuacji tego anime i padło takie: "Nie no co ty po takim czasie?" Nie powiem obie byłyśmy nieźle zaskoczone widząc to anime w "Nadchodzących".
I kilka dni temu włączyłam pierwszy odcinek - i znowu... usłyszałam "Yes, My Lord." ZAWAŁ!
Oczywiście wielu z was czytających już mangę Kuroshitsuji domyślają się (bo tylko tyle możemy przy tak nieobliczalnej autorce która wszystko może zmienić) co będzie dalej. Jedno jest pewne, że zobaczymy tu postacie jakie wystąpiły w mandze i z tego jestem najbardziej zadowolona tak więc... oglądamy?

















2. Fairy Tail 2014
Wszyscy się tego spodziewali, ale ciężko było powiedzieć - co tam właściwie będzie. Jest już odcinek 15 i ja dalej nie wiem o co chodzi. Oczywiście FT jako jedna z górujących serii na pewno nie zostanie pominięta w te wakacje, szczególnie że jej "debiut" nastąpił całkiem niedawno.
Na pewno będziemy się przy tym głowić jak przy dobrym kryminale - bo nie wiem jak wy, ale ja tak mam. Chociaż tą serię oglądam głównie dla postaci - bo na pewno nie znajdzie się takich jak oni. Z resztą o to postarał się autor który nieźle nas strollował!




















3. Sword Art Online 2
Tutaj też się nie spodziewałam kontynuacji, gdy skończyłam oglądać serie - czemu? A co niby dołożyć do takiego zakończenia? Widocznie autorom się to udało i o ile na razie wszystko ogarniam, to zapowiada się na ciekawą fabułę. W końcu mamy do czynienia z nową grą - może tylko w tej serii Kirito będzie nieco inny...









4. Love Stage!!
Kolejne yaoi - czy mogłabym prosić o coś lepszego? Oczywiście nie mogłam wytrzymać i czytałam mangę wcześniej. Mogę bez większych spojlerów powiedzieć, że w życiu nie widziałam nic tak słodkiego i na pewno inne yaoi jakie znacie nagle stracą dla was sens. Nie tylko fabuła jest niezła, postacie są dobre i kreska (czego się w yaoi nie widzi) świetna - czemu nie oglądać? 












Czy któraś z serii was zainteresowała?

1 komentarz:

  1. Kuroshitsuji zaskoczyło mnie troche (czytam też mange) i jestem uradowana gdyż pokażą moją najlepszą część mangi <3 Uwielbiam wszystkich bohaterów z cyrku. Nie skończyłam jeszcze pierwszej serii Fairy Tail ale dalej jestem szczęśliwa że wychodzi więcej odcinków :D

    OdpowiedzUsuń