sobota, 6 września 2014

TOP 5 teledysków One Ok Rock

"We'll never be as young as we are now"


Dzisiaj pokażę wam 5 moich ulubionych piosenek jednego z moich ukochanych japońskich zespołów. Mam nadzieję, że wam się spodobają! Liczę na to że będziecie aktywni w komentarzach!

Nie pamiętam, kiedy pierwszy raz usłyszałam piosenkę One Ok Rock, ale od razu się w nich zakochałam. Uwielbiam energię i pasję, którą widzę w ich teledyskach- widać, że kochają to co robią i to mnie naprawdę inspiruje. Ich teksty, po angielsku i japońsku są naprawdę mądre i po prostu uwielbiam się wsłuchiwać w głos Taka, kiedy wypowiada poszczególne słowa. Nie wiem, na czym to polega, ale wszystkie piosenki OOR idealnie pasują do każdego mojego humoru, niezależnie od tego kiedy ich słucham, zawsze będą do mnie pasować. Może to co powiem wyda się proste, ale naprawdę chciałabym ich koncert w Polsce- gdziekolwiek by on był, musiałabym na niego pójść!

1. Decision


Najnowsza odsłona OOR, a mimo to jest to jeden z moich ukochanych teledysków. Szczerze to uwielbiam, kiedy w mv występują fragmenty koncertów- kojarzą mi się one z młodością. wolnością, z absolutnym szczęściem. Chłopcy bawią się, w stu procentach wykorzystując życie. Zazwyczaj kiedy jestem smutna, to jest jedna z tych piosenek, która pozwala mi zdać sobie sprawę, że nie ma czasu na martwienie się- w końcu nigdy nie będziemy tak młodzi, jak jesteśmy teraz!

"Another day Another life
I wanna live it to the fullest
A little work A lotta play"

2. Be the light


To dziwne, że czarno biała, powolna piosenka jest w stanie wywołać tyle pięknych uczuć. Bardzo podoba mi się koncept teledysku- nie przypomina mi żadnego, jakiego kiedykolwiek widziałam.
Jedna z najlepszych piosenek pod względem tekstu- jest naprawdę bardzo inspirujący. Co tu dużo mówić- oglądnijcie, bo naprawdę warto, szczególnie, że piosenka jest świetna!


"So with that hope, with that determination
Let’s make tomorrow a brighter and better day"


3.C.h.a.o.s.m.y.t.h


Mimo, że nie jest to najlepszy teledysk- no cóż, w sumie nie dzieje się w nim dużo, jednak podoba mi się pokazanie tej więzi między chłopakami. Muszą być naprawdę ze sobą zżyci- no bo w końcu bez tego, One ok rock nie był by taki, jak jest teraz. Teledysk, wraz z głębokim głosem Taka jest naprawdę uspokajający. Kiedy oglądam wideo, mam takie przeczucie, że moje marzenia się spełnią- może to kwestia tekstu, który w końcu mówi:

  "Dream as if you will live forever
And live as if you'll die today"

4. Mighty Long Fall


Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam głos Taka na samym początku <3 Piosenka, jest jak każda od OOR- pełna enegrii i pasji. Bardzo podoba mi się teledysk- miejsce, w którym był kręcony, od razu skojarzyło mi się z jakimś zespołem v-kei, mimo, że One Ok Rock zdecydowanie nie należą do tego stylu. Teledysk jest dośc tragiczny- chociaż pokazuje cierpienie i ból, bardzo mi się podoba!

"Jutro mnie już tu nie będzie, postaraj się żyć dalej
Obiecuję że jeśli wrócę będziemy znów razem"

5. The beginning


Chyba jedna z pierwszych piosenek One Ok Rock, którą usłyszałam. To mój niezawodny lek na smutek. Uwielbiam ją. Bardzo podoba mi się, kiedy Taka mówi na samym początku "dont worry", tak bardzo akcentując "w". Tak, dla mnie to jest urocze, Czerwony mikrofon piosenkarza wyróżnia się na tle czarno-białego teledysku i taki efekt serio mi się podoba. Wideo opowiada cudowną historię... trzeba się tylko w nią wczuć.

"Just give me a reason
To keep my heart beating"


7 komentarzy:

  1. Na Twojej liscie znalazły się 2 z moich ulubionych piosenek OOR.
    Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Uwielbiam chłopaków. The beginning,C.h.a.o.s.m.y.t.h,Be the light-również należą do moich ulubionych. Dodałabym jeszcze Wherever you are, Mr. Gendai Speaker,Voice / P.T.P. Drugi raz piszę komentarz mam nadzieję że ten nie zniknie(złośliwość rzeczy martwych). Oprócz wokalisty uwagę zwraca szalony basista :))Dzięki za super post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Ja też ich uwielbiam! Są naprawdę utalentowani!

      Usuń
  3. Świetny blog! Zazdroszczę ;)

    Ten blog jest tak świetny że aż dam chamski spam (zareklamuje w komentarzu swojego bloga). Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Ci się podoba! Z chęcią poczytam Twojego bloga! :)

      Usuń
  4. A oto mój blog o którym wspomniałam :)

    http://lisowisko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń