środa, 28 stycznia 2015

BlockB

Po pierwsze przepraszam, że tak dawno nie było postów, ale skupiłam się na youtube'owej twórczości (link do mojego kanału macie po prawej stronie bloga).
Po drugie, z okazji zbliżającego się (TAK! Udało nam się!) koncertu Block B, których naprawdę lubię, postanowiłam przyjrzeć się  bliżej ich twórczości ;)
Mam nadzieję, że uda mi się jechać na koncert (ale nic nie obiecuję), a wtedy uraczę was super relacją z koncertu! :)



Block B powstali w 2011r pod skrzydłami Cho PD, w jego agecji Stardom. Ich promocyjny singiel, Freeze! wykonali po raz pierwszy 15 kwietnia w Music Bank. Chłopcy zostali stworzeni jako hip hopowa grupa, a jej twórca wziął sobie za cel- jak sam mówił- stworzenie "Koreańskiego Eminema"- koniec końców wydał na Block B około 1 400 000 dolarów, co zdecydowanie nie było stratą pieniędzy. Zespół od razu zyskał dużo zainteresowanie, nie tylko w Azji i Korei, ale także wśród międzynarodowych fanów.

Kiedy pojawił się ich teledysk do "Freeze!", wzbudził duże kontrowersje, aż niestety został zbanowany, jako zbyt seksowny dla koreańskiej młodzieży (ah, ta koreańska cenzura...). Co ciekawe piosenka nie mogła być sprzedawana ludziom do 19 roku życia, ani puszczana w TV przed 22.

Block B od czasu swojego debiutu wzbudzili swoimi teledyskami i zachowaniem wiele kontrowersji, ale przecież nie jestem tu po to, aby pisać ich biografię. No cóż, koncept "bad boy'i" zobowiązuje ;)







(jedna z moich ukochanych piosenek )


(kocham, uwielbiam  i ubóstwiam )


(koncept wygrywa zycie :))




Japońska wersja do Very Good <3

A wy co o nich sądzicie? Lubicie BlockB? A może już jesteście pewni, że będziecie na ich koncercie? ;)
Proszę Was, komentujcie! Naprawdę zależy mi na Waszych opiniach :)

5 komentarzy:

  1. Jaaak tylko uda mi sie drapnąć bilet to na pewno pojadę! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja mam nadzieję, że mi się uda, ale to nie jest pewne- szanse są dość nikłe :( Mimo to postaram się pisać dla Was jak najwięcej relacji- jeśli nie z koncertu BlockB to z różnych innych ;)

      Usuń
  2. Very Good -uwielbiam to ich wariactwo.Dużo pozytywnej energii. Jeden z moich ulubionych k-pop'owych boysbandów.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy i gdzie odbędzie się koncert?? ;) z chęcią bym pojechała ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 marca, Warszawa :) Wiecej info na wydarzeniu na facebooku: https://www.facebook.com/events/412850975557738/?fref=ts :)

      Usuń