czwartek, 19 lutego 2015

Moje ulubione piosenki 2015

Nie mogłam się powstrzymać, musiałam zrobić tego posta. Mimo, że rok 2015 w sumie niedawno się zaczął, już mam kilka piosenek których nie jestem w stanie przestać słuchać. Nie wiem jak wy, ale ja, kiedy coś mi się spodoba, od razu ściągam to na telefon i cały dzień nękam przycisk replay.
No dobra, bez zbędnego przeciągania- oto kilka piosenek, które od samego początku zdobyły moje serce i, no cóż, jak na razie nie chcą zostawić go w spokoju ;)

1. AMBER- SHAKE THAT BRASS



Już dawno uważałam, że Amber powinna mieć solowy debiut. Uwielbiam ją- nie tylko jako utalentowaną piosenkarkę i raperkę, ale także cenię jej osobowość. Ma pasję, a na scenie jest w 100 procentach sobą, nikogo nie udaje i robi to, co jej się podoba. Jest cudowna. Perfekcyjna. (przez kolejne kilkadziesiąt zdań mogłabym się nią zachwycać, ale oszczędzę Wam tej przyjemności). Piosenka jest świetna i niezwykle chwytliwa. Od pierwszego przesłuchania ciągle mam ją w głowie i na razie nic nie wskazuje na to, żebym miała przestać ją słuchać. Teledysk oglądałam już chyba z milion razy, a jeszcze mi się nie znudził ;) Generalnie- mój ulubiony debiut tego roku i chyba naprawdę nic go nie przebije. Amber zawsze była moją biaską (jest w ogóle takie słowo? xD) i ubóstwiam ją już dobre kilka miesięcy. Shake that brass ;)

2. ONE OK ROCK- CRY OUT


Mimo, że teledysk jest naprawdę porządnie zrobiony, jakoś nie oglądam go bardzo często... ale piosenki słucham cały czas. Nie wiem właściwie czemu tak bardzo mi się spodobała, ale wiem, że skradła moje serce- jeśli Cry Out byłaby człowiekiem, naprawdę chciałabym wziąć z nią ślub. Nie będę się rozwodzić zbyt długo nad One Ok Rock, bo doskonale wiecie, że ich uwielbiam i spokojnie mogę ich zaliczyć do moich ukochanych zespołów c: Uwielbiam teksty OOR, które w większości są naprawdę życiowe. Za każdym razem, kiedy słucham ich piosenek (nie wszystkich, ale większości) przechodzą mnie ciarki... no bo jak można tworzyć muzykę z którą tak bardzo się utożsamiam?

3. TEEN TOP- I WANNA LOVE


Szczerze powiem, że nie wiem, czemu dopiero teraz zaczęłam nałogowo słuchać tej piosenki- w końcu ujrzała światło dzienne już 2 lata temu. Szczerze powiem, że ostatnio naprawdę zaczęłam słuchać bardzo bardzo dużo Teen Topów... no cóż, trudno się ni zgodzić z tym, że są genialni! Teledysk kocham- mogłabym go oglądać przez całe życie ;) Szczególnie podobają mi się przedstawione tam ujęcia miasta (prawdopodobnie Seulu), ale nie ukrywam, że trudno wybrać swoją ulubioną sekundę tej Topowej perfekcyjności.

4.MYNAME - TOO VERY SO MUCH


Muszę przyznać, że z niewiadomego powodu nie słucham MYNAME często, w porównaniu np do BTS czy Block B. Mimo wszystko od pierwszego przesłuchania tej piosenki zakochałam się w zespole i myślę, że zacznę bardziej wgłębiać się w ich piosenki ;) Bardzo podoba mi się szalony ( i dość dziwny) układ chłopaków i ich outfity (z pewnością znalazłoby się tam coś dla mnie). Generalnie jest to kolejna piosenka która powinna być oznaczona znaczkiem "może uzależniać" albo "narkotyk", bo w końcu w kpopie tak właśnie jest- nie ważne co się zrobi, aby się od niego uwolnić... to jest wręcz niemożliwe!

5.JJCC- FIRE


Nie ogarniam JJCC. Ledwo zadebiutowali jakiś czas temu piosenką At First, a już zdobyli moje serce i stali się jednym z moich ulubionych zespołów. Nieźli są, serio ;)
Piosenka jest niesamowicie rytmiczna i od razu mi się spodobała... teledysk może nie jest w moim stylu, ale nawet go lubię. I moi kochani E.Co i Prince Mak są jak zawsze przecudowni i... no dobra, już ogarniam moje feelsy. Ogólnie jest to kolejna uzależniająca piosenka, której nie powinno się zaczynać słuchać, kiedy mamy spędzić w internetach tylko 10 minut ;)


6. MR.MR- DO YOU FEEL ME


Bardzo piękna piosenka, a teledysk tylko dodaje jej cudowności.. MR.MR to kolejny zespół, do którego przekonała mnie randomowa piosenka, którą znalazłam na YouTube. Naprawdę zrobili na mnie dobre wrażenie. Eh, tyle zespołów do ogarnięcia, a życie jest takie krótkie. Nie będę owijać w bawełnę- ich outfity należą do co najmniej seksownych (chociaż w pierwszych sekundach piosenki miałam przed oczami teledysk z polskim disco polo, potem szybko to uczucie zniknęło), a ruchy i spojrzenia doskonale dostosowują się do tajemniczo-cudownie- pięknej atmosfery teledysku... nic, tylko oglądać Koreańców!


No i jak się Wam podoba moja playlista? Ja uważam, że jest niczego sobie ;)
Pochwalcie się w komentarzach od jakich piosenek wy jesteście uzależnieni c:
Dziękuję za przeczytanie posta!

Przypominam o linkach kontaktowych, które macie po prawej stronie bloga ------>

5 komentarzy:

  1. Amber - no w końcu jakiś debiut, który jest szczęśliwy, a nie balladowy ^ ^
    One ok rock - KOOOCHAM TĄ PIOSENKĘ <33333333 #miód #malina #landrynki
    JJCC - E.co, kochanie dlaczego ty jesteś taki perf? *O* Saenchong, ty mój Raito kochany, twoje "so good" jest "god" <3333, Simba, raperku, lewku mój ty bejbiasku :3....*czas się ogarnąć cnie?*
    No oni wymiatają i tyle <3 *nazwa fandomu koniecznie potrzebna*
    My Name - no comment xD
    Mr. Mr. ...... nie moje klimaty.... ;-;
    No i na koniec TEEN TOP!?
    SEEEERIO?! <33333
    Ale i tak wolę Rocking, Missing i Miss Right :3
    Już ja cię dokształcę #angel #LJjang
    ....
    ja tam czekam na comeback moich kochanych Vixx'ów (Już 24 lutego <3 moje starlight'owe serduszko tak bardzo się cieszy :33)
    ....
    *znów komentarz total nieogar level hard 900000000*
    ....
    Obiecuję, że więcej tak nie będę (le palce na krzyż za plecami xd)
    Okay, serio spadam xd
    ~ Dara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze >>>>> reszta świata xD
      Ja kocham Amber, jezu, ona jest cudowna <3
      I tak, powinnaś się trochę ogarnąć xD
      Za dużo kpopu, zdecydowanie powinnaś zmniejszyć dawkę xDDD
      Chociaż w sumie... nie, jednak nie zmniejszaj xD
      Kpopu nigdy za wiele <3
      Okej, teraz ja powinnam się ogarnąć lol c:

      Usuń
  2. Do gustu z tej listy przypadła mi piosenka ONE OK ROCK. Ostatnio trafiam na ich piosenki i muszę przyznać, że są świetni! :D
    Mi ostatnio do gustu przypadł cały OST Itazura na Kiss - Love in Tokio, Jang Jae In Auditory Hallucination (szczególnie fragment gdy śpiewa kobieta) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. One Ok Rock wydali świetny album Cry Out dobrze się słucha, ale są lepsze polecam Take me to the top, balladę Heartache i Good Goodbye.
    TEEN TOP fajny klimat, mv dzieje się Hongkongu(tak bynajmniej pisze na początku mv:))
    JJCC-od początku debiutu nie przypadli mi do gustu.
    MYNAME -mieli parę fajnych kawałków, ciekawych mv.
    MR.MR-ma coś w sobie ...magicznego...
    Jeśli chodzi o OST polecam z Healer-a Eternal Love-boskie i dużo innych fajnych utworów oraz coś bardziej rockowego z Sugarless.Anime Psycho-Pass kapitany openning Ling Tosite Sigure" Abnormalize' ogólnie polecam pierwszy sezon na drugim utknęłam,ale na pewno dokończę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heartache OOR też kocham <3
      Dzięki za polecenie OST C:

      Usuń