czwartek, 30 stycznia 2014

GOT7

Dzisiaj postanowiłam zrobić post poświęcony jednym z nowo debiutujących zespołów- GOT7. Wydaje mi się, że chłopaki swoim pierwszym singlem Girls Girls girls podbili serca naprawdę wielu dziewczyn, a przynajmniej takie odnoszę wrażenie- za każdym razem kiedy piszę do jakiejkolwiek kpoperki i pytam się jej jaki jest jej ulubiony zespół, albo czy słuchała kiedys GOT7, coraz częściej pada odpowiedź że ich uwielbia.
No coż, mimo że debiutancki singiel za pierwszym razem nie przypadł mi do gustu, teraz nie mogę przestać go słuchać! Ale żeby wszyscy wiedzieli o czym mowa:


Tak więc o ile słyszałam lepsze piosenki, o tyle moją uwagę przyciągnął układ chłopaków. Też nie należy do najbardziej skomplikowanych, ale zrobił na mnie wrażenie.
Zespół został założony przez JYP Entertainment w 2013r, a ich debiut nastąpił pięknego dnia 16 stycznia 2014. Czwórka z 7 członków GOT7 rywalizowali z trainee YG Entertainment, znanymi jako Team A, czyli Winners.

Tym razem JYP zaszalało- GOT7 to ich pierwsza hip hopowa grupa jaką założyli. Chłopcy, przynajmniej teoretycznie mają się charakteryzować trickami przypominającymi sztuki walki. Hm, czy ja wiem czy jest ich tak dużo? Znaczy zgadzam się, w teledysku zobaczymy niesamowity pokaz przypominający akrobatykę (który jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych momentów ever)- 3:44- 3:50....
No ale ogólnie układ jest całkiem fajny. Już na pierwszy rzut oka piosenka śmierdzi egoizme, szczególnie zdanie "Girls Girls Girls they love me", ale mi osobiście to nie przeszkadza- no bo jakby się głębiej zastanowić, to dziewczyny faktycznie ich kochają, prawda? ;)
Zostawmy jednak tą piosenkę w spokoju. Inną, która zrobiła na mnie pozytywne wrażenie to piosenka "Follow Me", niestety tylko w wersji audio:


Mimo że od samego początku skojarzyła mi się z wesołą piosenką którą śpiewają dzieci w podstawówce albo w przedszkolu (a szczególnie niektóre momenty), zawsze jak tylko ją słucham uśmiecham się. To właściwie właśnie dzięki niej zaczęłam się bardziej interesować GOT7 i mam zamiar nauczyć się ich rozróżniać (jak tylko będę miała czas oczywiście ;)).


Skupmy się na członkach tego młodego boybandu. .
Zacznę od maknae line, bo to oni zawsze najbardziej mnie interesują ;)
Najmłodszym członkiem zespołu jest YugYeom (Kim Yu-gyeom), urodzony 27 listopada 1997r (jak dla mnie- idelnie ;) ). Oprócz maknae jest także głównym tancerzem i raperem.
Drugi w kolejności, także z rocznika 1997, urodzony 2 maja, pochodzący z Tajlandi BamBam, którego prawdziwego imienia nie potrafię wymówić ;) jeśli ktoś chciałby spróbować swoich sił, oto ono: Kunpimook Bhuwakul. ;) powodzenia.
Przejdźmy dalej, do rocznika 1996.
Urodzony 17 września Youngjae (Choi Young-jae), jest głównym wokalistą.
Następnie mamy aż trzech członków z 1994 roku.
Zaliczają się do nich Jackson (Jackson Wang Ka-ye) , urodzony 28 marca i pochodzący z Hong Kongu. Jest głównym tancerzem i raperem. Następnie poznajmy Jr. - nadal nie za bardzo rozumiem, dlaczego ma taki sam pseudonim jak jeden z członków NU'EST, ale to nie ja to ustalam. W każdym razie Jr, a raczej 
Park Jin-young urodził się 22 września. Główny wokalista i tancerz.
Przedostatnim członkiem jest JB (Im Jae-bum) i nie, to wcale nie Justin Bieber (ej serio, mógłby mieć inną ksywkę., rozumiem że to inicjały, ale no...) cóż, nie ważne. Urodziny ma 6 stycznia i jest liderem GOT7, a oprócz tego głównym wokalistą, tancerzem oraz odpowiada za visual...chociaż "odpowiada" to nie jest chyba trafne słowo...no, wiecie o co chodzi.
Ostatni członek, urodzony w USA w 1993r to Mark (Mark Yi-En Tuan). Główny raper,tancerz i wokalista.

Jak wcześniej wspominałam, nie znam jeszcze chłopaków z GOT7, więc nie będę wrzucać ich podpisanych zdjęć, żeby się nie pomylić. Żeby jednak nie było tak nudno, oto kilka fotek zespołu ;)








Mam nadzieję, że post wam się podobał :) Piszcie w komentarzu co sądzicie o GOT7!
Dziękuję za wejście <3

3 komentarze:

  1. Jr. wzięło się od tego, że jego prawdziwe imię i nazwisko jest takie samo jak założyciela wytwórni spod której zadebiutowali ;)
    Tak samo mamy Youngaje tutaj oraz w B.A.P. Pozostaje nam chyba tylko wymyślanie własnych ksywek, by było wiadomo o kogo chodzi xD
    Zespół według mnie dobrze sobie radzi i mam nadzieję,że nas będą wiele razy zaskakiwać. Moim ulubieńcem już został bardzo utalentowany, lecz chyba najmniej zauważany Youngjae <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki mnie nie urzekły, nie za bardzo pasuje mi taki styl :) Ale taniec jak najbardziej fajny :D Lubię JYP, mam nadzieję że i ten zespół będzie miał kilka piosenek, które mi się spodobają :) A przy okazji to bardzo fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  3. GOT7 zapowiada się naprawde dobrze, a Youngjae uwielbiam :)
    zaczynam prowadzić bloga o k-popie , mogłabyś zerknąć , komentarz mile widziany :) http://twolee.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń