piątek, 31 października 2014

Teledyski z potwornym konceptem na Halloween

Z okazji Halloween, mam dla was post, który pozwoli wam w 100 procentach oddać się atmosferze i popatrzeć na seksownych Koreańczyków i Koreanki w upiornych imidżach. Brzmi fajnie? To zapraszam :)

(kolejność przypadkowa)

1.BOYFRIEND- WITCH


Najnowsza, zdecydowanie halloweenowa odsłona Boyfriend, i jeden z moich ulubionych konceptów. Refren naprawdę wpada w ucho (chociaż trochę mnie denerwuję), a układ jest naprawdę ciekawy- jeszcze w żadnym teledysku nie spotkałam się z pomysłem wprowadzenia "kurtyny", przez co wszystko nabiera jeszcze bardziej bajkowego charakteru. Chłopcy, których outfity są mroczne, trochę wampirze (uwielbiam te niebieskie soczewki, naprawdę), wyglądają cudownie no i chyba nie miałabym nic przeciwko spotkaniu ich w halloweenową noc ;)

2.VIXX- VOODOO DOLL


Dlaczego ten teledysk musi być tak perfekcyjny??? Nie słucham VIXX zbyt często, ale ta piosenka naprawdę przypadła mi do gustu, chociaż początek wideo jest trochę... przerażający... no ale chyba o to w końcu chodzi, prawda?
Jednym słowem, jest to teledysk pełen bólu,krwi, psychicznych byłych (jak mniemam) oraz Koreańskich chłopców w cudownie obcisłych spodniach- wszystko, co lubię ;). Chociaż z drugiej strony, jak można wyrządzić tyle cierpienia tak pięknemu stworzonku jakim jest Koreaniec? (przepraszam, zaczynam fangirlować)

3.2NE1 - IT HURTS


Teledysk obchodzi dzisiaj czwartą rocznicę istnienia :) No cóż,  nie jest tak ciekawy, jak powyższe teledyski, nie opowiada historii, nie ma w nim tej niesamowitej energii do działania, którą ma np teledysk VIXXów, ale jest w nim coś, co przyciąga i nie pozwala przerwać. Może typowo halloweenowe, bardzo staranne outfity dziewczyn? A może ich nienaganny śpiew? 
Kiedy usłyszałam tutaj jak CL śpiewa, początkowo nie poznałam jej głosu... ostatnimi czasy słyszę ją tylko jak rapuje, co jest dość przykre- wiadomo, robi to super, ale ma też naprawdę genialny głos i myślę że powinna go czasem pokazać :)

4.BIGBANG -MONSTER


Myślę, że każdy z was doskonale zna piosenkę BigBang, a teledysk widzieliście co najmniej kilka razy. Nie można o nim nie wspomnieć, kiedy mówi się o Święcie Duchów i Potworów. Jest jednym z tych teledysków, których po prostu się nie pomija i kropka. Jak może wiecie z poprzednich postów, moim biasem w BigBang jest G-Dragon, ale tutaj mam co do niego mieszane uczucia- outfit diabełka tudzież innego demona? Celujący, Outfit... grzyba? Nie no, błagam.... ;__;

5.BLOCK B- JACKPOT


Może ten teledysk nie jest w typowo halloweenowych klimatach, a mimika i zachowanie chłopaków zdecydowanie utrudnia odbieranie go jako strasznego (no proszę, czy ja nie mogę słuchać chociaż jednego normalnego zespołu?), ale mimo to wydaje mi się że ma w sobie coś z tych klimatów. W końcu BlockB są na początku clownami w nawiedzonym cyrku :)

6.BTOB- THRILLER


Jedna z moich ulubionych piosenek BTOB. Mimo, że jej klimat nie jest bardzo mroczny, nie można zaprzeczyć, że ma w sobie coś halloweenowego, Uwielbiam choreografię i outfity chłopaków oraz te sceny na cmentarzu. Co tu dużo mówić- zapraszam was do Halloweenowej Krainy Lekko Szalonych Chłopców :)

7.KIM JAEJOONG- MINE


Nie jest to moja ulubiona piosenka, ale Jaejoong *u* Uwielbiam go nie tylko jako piosenkarza, ale też jako aktora, modela... no cóż, powiem szczerze że znajduje się na liście "Moich Idealnych Typów". Piosenka, co podkreśla głos Kim'a jest dość dramatyczna, ale też ma w sobie pewien rodzaj wyniosłości, królewskości - zwróćcie uwagę na diamentowe czaszki, węże. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam zamiary twórców teledysku, ale jak dla mnie Jaejoong jest tutaj wampirem, czy kimś takim- bardzo dostojnym, pięknym i tajemniczym, który przeżywa ból i rozpacz...

8.100%- BEAT


Na pierwszy rzut oka teledysk wydaje się podobny do teledsyku VIXX Voodoo Doll, jednak jak przyjrzymy się temu głębiej, zobaczymy tu bardzo ciekawą historię. W teledysku VIXXów dziewczynie chodziło o zranienie chłopaka. Tutaj, chce przywrócić go do życia- a to, że używa do tego części ciała jego przyjaciela, to już inna sprawa. koncept oparty jest na motywie Frankensteina :)

9.SUNNY HILL- PRAY


Naprawdę piękny teledysk, opowiadający historię trudnej miłości... pełen pesymizmu i smutku, pokazujący, że wszystko tak naprawdę źle się kończy... Sunny ma cudowny głos i warto wsłuchać się w piosenkę choćby dlatego. Nie można opowiadać o teledysku, bo każdy zrozumie go na swój sposób. Naprawdę watro go oglądnąć.

10.TAEYANG- I'LL BE THERE


Już sam początek teledysku wprowadza nas na naprawdę halloweenowy nastrój, który jest potem podtrzymywany przez ogólną atmosferę. Układ taneczny nie jest powalająco skomplikowany, ale momentami można popatrzeć sobie na klatę Taeyanga ( i nie tylko), która, jak wszyscy chyba wiemy, jest niczego sobie ;). Cmentarny nastrój, ładna dziewczyna, którą Taeyang chce chronić, wciąż powtarzając jak bardzo ją kocha i jaka jest piękna... no cóż, oglądać!

Mam nadzieję, że moja lista halloweenowych teledysków wam się podobała :) Komentujcie i spamujcie mi na facebooku swoimi typami ;) Wesołego Halloween! Bawcie się... strasznie ;)

3 komentarze:

  1. Dodałabym jeszcze SPEED-Zombie party. Świetny pomysł na post. "Voodoo Dool "jest genialne. A w "Monster" wszyscy mają dziwne fryzury, ubrania o biżuterii wystającej z nosa nie wspomnę. Super się bawiłam. Dzięki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Omomomo *O* Kooooocham wszystkie piosenki, a teledyski jeszcze bardziej :3 Thriller i mój kochany ultimejt Minhyukiee :33
    Będę tu częściej wpadać, przyrzekam :D
    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń