środa, 9 grudnia 2015

ONE OK ROCK "35xxxv" Deluxe Edition [recenzja płyty]

Przypominam o fanpage na facebooku ^^

Wczoraj idąc sobie spokojnie po Empiku, natrafiłam na coś przez co prawie zemdlałam. Na najwyższej półce, tuż na lini mojego wzroku, zobaczyłam najnowszą płytę mojego ukochanego japońskiego zespołu One Ok Rock.  Nie chcę nawet mówić, jak bardzo fangirlowałam. Oczywiście pomimo, że przyszłam do sklepu po zupełnie coś innego, musiałam ją kupić- w końcu nie często w sklepach zdarzają się japońskie płyty, prawda? ;)

Ogólnie uwielbiam tą płytę i moim zdaniem, jest to jedna z lepszych CD One Ok Rock. Każda piosenka opowiada jakąś historię i jest naprawdę dobra muzycznie- każdy z utworów ma swoją niepowtarzalną nutę i nie można się nudzić podczas jej słuchania.

Płyta i moja piękna podłoga ;)
Osobiście ze wszystkich piosenek najbardziej podoba mi się Take me to the top, Decision, One by One, Cry on i Fight the night, chociaż wszystkie są cudowne.

(przepraszam za okropne światło :c)
Te cudowne 15 piosenek, jest w stanie nas zająć na ponad 40 minut i naprawdę, nie będzie to stracony czas. Jeśli lubicie OOR i ogólnie jrock, myślę, że naprawdę warto zainwestować w to cudo :) Płyta zaczyna się tytułowym trackiem, 35xxxv, który na początku jest spokojny, ale z czasem przeradza się w genialny i intrygujący kawałek, który, przynajmniej wg mnie jest idealną "reklamą"tej płyty. Kiedy już rozgrzejemy się z intro, od razu usłyszymy elektryzujący głos Taki, który sprawił, że moje serce zaczęło bić trochę szybciej.
Następną piosenką jest Cry Out, której tekst jest naprawdę smutny i tragiczny, ale mimo to idealnie komponuje się  z reszta płyty. Perfekcja i profesjonalizm One Ok Rock towarzyszy nam przez całą płytę, czego, oczywiście, można się było spodziewać ^^
Album kończy się piosenką The Way Back, która jest jedną z moich ulubionych piosenek, nie tylko od One Ok Rock.



Oczywiście, bardzo polecam kupić płytę, ale jeśli ktoś nie ma takiej możliwości, to warto chociażby posłuchać ich albumu, bo zespół jest naprawdę świetny!


Co sądzicie o One Ok Rock? ^^

6 komentarzy:

  1. Ale fart! Uwielbiam ich. A najnowszy album jest świetny(jak wszystkie zresztą ). The Way Back, Heartache, Cry, One by One jedne z moich ulubionych. Polecam gorąco. Sporo świetnych japońskich zespołów rockowych zawróciło mi w głowie, aż wstyd że krajowych tak nie znam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! One Ok Rock zawsze byli świetni, ale ten album jest wręcz idealny. Ja też ostatnio słucham wielu japońskich zespołów ;)

      Usuń
  2. Jak przeczytałam ten post czułam taką radość, której sie nie da opisać xd Po prostu wiadomość o tym, że płyta oor jest dostępna w Polsce wywołała u mnie pozytywne odczucia i postanowiłam sama zobaczyć czy może i ja znajdę album w empiku. Jednak mi się nie poszczęściło, ale będę szukać dalej C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja też byłam bardzo szczęśliwa, kiedy zauważyłam tą płytę! Możesz spróbować zamówić ją na stronie empiku ^^
      Dziękuję za komentarz! <3

      Usuń
  3. Byłaś na koncercie w Warszawie? Również uwielbiam One Ok Rock i byłam w Warszawie na ich koncercie :)
    Kontakt do mnie: martynal1403@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że byłam! Nie mogłam przegapić takiego cudownego koncertu ^^ relacja z koncertu niestety nie pojawiła się na blogu, bo jeszcze wtedy nie wiedziałam, czy nadal chcę ciągnąc tą moją przygodę z blogowaniem :/
      Dziękuję za komentarz ^^

      Usuń