środa, 23 grudnia 2015

Świąteczna playlista KPOP!

Mimo, że mamy już 23 grudnia, przez iście marcowo-kwietniową pogodę, kompletnie nie czuć tej magicznej, zimowej atmosfery, którą tak uwielbiam. Mam nadzieję, że po przesłuchaniu moich propozycji świątecznych piosenek, chociaż na chwilę poczujecie grudzień i zimę.

Od razu chciałabym Wam życzyć spokojnych, wesołych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia, a także szczęśliwego Nowego Roku. Mam nadzieję, że spełnicie wszystkie swoje marzenia, zobaczycie swoich największych idoli na koncertach i nie tylko, będziecie odnosić sukcesy w życiu zawodowym, w szkole. Życzę Wam dużo szczęścia i miłości i mimo wszystko, ciepłej, rodzinnej atmosfery na Wigilię.
No i mam nadzieję, że będziecie czytać mojego bloga przez kolejny rok i że moje posty okażą się dla Was ciekawe :)
Wesołych Świąt!

1. F(x)- wish list


Wesoła, świąteczna piosenka, jedna z tych, które fajnie się słucha podczas zimowego spaceru. Wokale dziewczyn są cudowne, dlatego ta piosenka jest taka idealna. No po prostu nic dodać, nic ująć. Podoba mi się też muzyka, pod którą śpiewają dziewczyny, szczególnie początek, który nie wiedzieć czemu kojarzy mi się z padającym śniegiem.

2. B1A4- Its Christmas Time


Naprawdę żałuję, że nie ma do tej piosenki teledysku, bo dzięki "Its Christmas Time", B1A4 ponownie mnie zainteresowali, sprawiając, że przesłuchałam ich wszystkie piosenki. Po prostu kolejna, skoczna i kolorowa nutka o świątecznej miłości, ale jednak ma w sobie coś oryginalnego, czego nie mają inne grudniowe melodie <3

3. Girls Generation TTS- Dear Santa


Nie podoba mi się początek tej piosenki, chociaż na pewno słychać w nim idealnie mozliwości głosowe dziewczyn. Kiedy jedna dałam GG szansę i posłuchałam dalej, ich głosy po prostu mnie zaczarowały. Teledysk jest naprawdę świąteczny i uwielbiam oglądać te wszystkie choinki, spadający śnieg i prezenty, których niestety nie potrafię sobie wyobrazić w polskiej pogodzie.  Uwielbiam "Dear Santa"!

4. GOT7- Confession Song


Początek tej piosenki kompletnie nie jest świąteczny, ale na szczęście potem wszystko nabiera bardziej magicznej atmosfery. Swoją drogą, sposób, w którym GOT7 przyprowadzili dziewczynę na randkę wygrał wszystko! Co prawda sala gimnastyczna nie jest szczególnie świąteczna, ale na szczęście chłopcy postawili tam piękną choinkę i prezenty, wprawiając nas w całkowicie świąteczny nastrój!

5. Lee Monsae & Roy Kim- This Christmas 




Teledysk do tej piosenki nie jest szczególnie świąteczny, ale chociaż pokazuje nam, że nie jesteśmy jedynym krajem, w którym grudzień wygląda jak kwiecień ;) A przy okazji możemy pooglądać trochę ulic Korei, przedstawionych w ciekawy sposób.


Mam nadzieję, że tegoroczna świąteczna playlista Wam się podoba :)
Jeszcze raz życzę Wam Wesołych Świąt! <3
Dziękuję, że czytacie mojego bloga ^^

2 komentarze: