czwartek, 12 grudnia 2013

Najlepsze teledyski 2013r [KPOP- Girlsbandy]

Kolejny post podsumowujący 2013r. Tym razem najlepsze girlsbandy. Mam nadzieję że wam się spodobają :) I jeszcze raz proszę: piszcie komentarze, bo to dla mnie naprawdę wiele znaczy, a  poza tym jeśli wyrazicie swoją opinię, blog będzie mógł się stawać coraz lepszy! :) Z góry dziękuję :)

1. Lee Hi- Rose

No dobra, to solowa artystka, a nie girlsband. Nie zmienia to faktu, że młodziutka piosenkarka ma na swoim koncie już kilka bardzo dobrych piosenek w których pokazuje swój głęboki, ładny głos. Zgadzam się, że może piosenka nie należy do najlepiej wpadających w ucho, ani nie sprawia że chce się tańczyć, ale jest w niej coś takiego co przyciąga. Dodatkowo podobają mi się jasne, pastelowe i stonowane kolory występujące w teledysku- można się przy nich zrelaksować. Minusem jest to, że dziewczyna nie ma tutaj żadnego układu tanecznego, chociaż to mogłoby tylko zepsuć ideę mv. Ogólnie, mimo że nie jestem ogromną fanką Lee Hi, tą piosenką przekonała mnie trochę do siebie :)

2. Secret- I do I do


Muszę powiedzieć, że kiedy zobaczyłam to mv po raz pierwszy, od razu mi się spodobało. Mimo że są tam dziwne momenty, których po prostu nie da się pojąć i skomentować ( np. 4:35- 4:41), ogólnie jest fajny. Refren dość szybko wpada w ucho, a na urocze i ładne dziewczyny miło się paczy (choć czasem można poczuć się zazdrosnym...). Układ taneczny nie jest skomplikowany, ale ma w sobie coś takiego co sprawia, że nie wygląda na szczególnie banalny. Ponieważ teledysk został wydany zaledwie kilka dni temu, można zobaczyć w nim wszechobecne świąteczne akcenty...uwielbiam to >w<. No, ale nie ważne. Jeśli ktoś lubi aegyo, śmiało może odtwarzać ten teledysk. 

3.2NE1- Missing You


Muszę przyznać, że 2NE1 są jednym z moich ulubionych girlsbandów ever, więc nie zawiodłam się oglądając ten teledysk, mimo że spodziewałam się czegoś szybszego. Przy Missing you także można się w 100% odprężyć i odpocząć po ciężkim dniu. Liderka 2NE1, CL pokazuje w teledysku swoją sexowną figurę (2:30) , choć spowodowało to wiele kontrowersji; wiadomo, że w Korei cenzurowanie mediów, w tym też teledysków jest na naprawdę zaawansowanym poziomie. Zdania są podzielone- ja natomiast nie mam nic przeciwko. No cóż, Missing you jest naprawdę cudowne. Uważam, że każdy fan kpopu powinien je zobaczyć, bo dziewczyny wyglądają wspaniale. Ale nie będę ich już tak chwalić ;) Najlepiej będzie, jak każdy sam zobaczy teledysk i wyrobi sobie swoją własną opinię.

4. Crayon Pop- Lonely Christmas


Kolejna świąteczna piosenka w wykonaniu stosunkowo nowego zespołu, który już zdążył uzyskać sporą rzeszę fanów ( i niestety antyfanów...). Na początek odpowiem na pierwsze pytanie, które chyba każdy zada sobie po oglądnięciu tego i kilku innych teledysków Crayon Pop: " Po co im te kaski?". No cóż, taki koncept zespołu, czyli co najmniej dziwna wizja agencji muzycznej do której dziewczyny należą. Mimo tego, piosenka wpada w ucho i jest w 100% optymistyczna (chociaż tekst jest trochę przygnębiający...). Stroje dziewczyn, no cóż, wiadomo, każdy ma inny gust, ale wg mnie nie są zbyt twarzowe, szczególnie w połączeniu z kaskami, ale co kto lubi. Ja bym się tak nie ubrała. Lubię też to, że dziewczyny nie mają tu oszałamiającego makijażu...nie czuję się zawstydzona że nie potrafię go wykonać ;). Aegyo- kolejna rzecz którą zobaczymy tu wręcz w nadmiernej ilości, ale mi się to podoba. A co do muzyki? Powiem jedno: wpada w ucho i nie mogę jej przestać nucić :)

5. MissA- Hush 


Już po kilku pierwszych sekundach można się zorientować, że teledysk nie będzie przepełniony aegyo- jest raczej sexowny, pełny emocji i dość wyzywający. Oglądając takie teledyski jak ten zazdroszczę dziewczynom że są takie ładne, dlatego wolę ich tylko słuchać, chociaż "Hush" oglądnęłam z przyjemnością. Ciekawy, fajnie zrobiony i chociaż przesiąka seksapilem, nie jest chamskim przedstawieniem kobiet (tak, takie teledyski zdarzają się, nawet w kpopie...). Muzyka jest uzależniająca i nie mogę jej przestać nucić ;) 
Cóż więcej powiedzieć...polecam tą piosenkę, bo dziewczyny są naprawdę świetne! Jedna z lepszych piosenek Miss A :)


Dziękuję za przeczytanie (jeśli ktoś to czyta ;p). Naprawdę będę wam bardzo wdzięczna za komentarze i polecanie mojego bloga :)
Z góry dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz