czwartek, 6 lutego 2014

TOP 5 emocjonujących piosenek [KPOP]

Emocjonujące piosenki...no tak, może nie dla wszystkich wyraziłam się odpowiednio jasno. Chodzi mi o teledyski i nie tylko, po których oglądnięciu/posłuchaniu naprawdę można się popłakać. Nie mam na myśli smutnych piosenek- po prostu takie...pełne emocji, niekoniecznie smutku.
Mam nadzieję że wam się spodoba, ta kolejna porcja cudownych, kpopowych teledysków :)

1.B.A.P- 1004 (Angel)


Najnowsza piosenka B.A.P po prostu musiała się znaleźć na pierwszym miejscu. Mimo, że teledysk pojawił się zaledwie 3 dni temu, oglądnęłam go naprawdę dużo razy. Początkowo nie sądziłam, że gdy się skończy będę siedzieć przed komputerem zalana łzami. Jest naprawdę wzruszający i trudno powiedzieć tu tylko o jednym, konkretnym momencie. Kiedy w połowie mv myślałam, że już nie będzie nic, nad czym mogłabym na nowo zacząć płakać, pojawił się mój kochany Himchan z pistoletem, którym on (a właściwie jego lustrzane odbicie) strzelił sobie w głowę. Nie wiem jak dla was, ale to było dla mnie zbyt straszne.

2.Roh Ji Hoon- A song for you


Muszę przyznać, że teledysk Roh Ji Hoona widziałam po raz pierwszy. Klikając go na propozycjach na YouTube, nie spodziewałam się że aż tak bardzo mi się spodoba, a jednocześnie wzruszy do łez. Chyba najbardziej podobają mi się fragmenty, kiedy Ji Hoon idzie po ulicy, jakże cudownie wyglądając w garniturze. Nie wiele jest teledysków, które mimo braku układu tanecznego oraz użycia specjalnych efektów komputerowych, potrafią być jednocześnie tak piękne i tak smutne. Myślę, że warto oglądnąć ten teledysk,bo na pewno nie zmarnuje się czasu.

3.Se7en- When I can't sing

(nieoficjalny teledysk- z polskimi napisami, bo tekst jest bardzo istotny)

Mimo, że ta piosenka nie jest już najnowsza, zdecydowanie należy do moich ulubionych. Właściwie nie wiem, dlaczego tak strasznie mi się spodobała, bo nie jestem ogromną fanką Se7en'a. Mimo to, po oglądnięciu teledysku i przeczytaniu tekstu zastanowiłam się nad tym, co Se7en chce w niej przekazać. Trzeba wiedzieć, że to nie jest po prostu smutna piosenka o zawiedzionej miłości, których w kpopie mnówsto. Jest ona o miłości fanów, do Se7en'a, czyli do biasa. Kiedy pierwszy raz posłuchałam teledysku  z tłumaczeniem, po jego zakończeniu siedziałam jeszcze chwilę wpatrzona w propozycje innych filmów, zastanawiając się jakbym właściwie odpowiedziała na pytania zawarte w jej tekście...

4.Block B- Be the light


Nie wiem, czy to tylko moje odczucie, ale teledysk naprawdę mnie wzruszył. Możliwe, że zaważyło to, że Block B to jeden z moich ulubionych zespołów, i po prostu nie mogę znieść, kiedy ktoś bezceremonialnie leje mojego biasa...dla mnie to jest naprawdę smutne :'( mimo to, najbardziej wzruszającym momentem był 3:20 , kiedy reszta chłopaków z zespołu przyszła pomóc mu wstać...no cóż, muszę przyznać że prawie płakałam.

5.SHINee- Fire


Jedna z moich ulubionych, japońskich piosenek SHINee. Kocham tą spokojną, pełną pokoju atmosferę, którą wprowadza. Może nie jest najbardziej wzruszającą piosenką jaką słyszałam, ale mimo to, kiedy chłopcy dzielą się ogniem z innymi ludźmi, mam łzy w oczach. Sam ten gest jest przepiękny, a wraz z przecudnymi wokalami SHINee, jest po prostu arcydziełem. Jedna z niewielu piosenek, która potrafi zawsze mnie uspokoić i odstresować...:)


No, to to by było na tyle :) Mam nadzieję, że teledyski wam się podobają! Napiszcie w komentarzach swoje propozycje ^^
Chcielibyście więcej tego typu postów?

1 komentarz:

  1. se7en i ta piosenka omg... ta piosenka spowodowała że siedzę i ryczę. Sądzę że chyba znam odpowiedź na pytanie przez sytuację w której no w sumie jestem a post świetny. Te piosenki są tak mega dołujące a za razem w sumie to jakoś tak przyjemne dla ucha? On ile można to tak nazwać :)

    OdpowiedzUsuń