środa, 2 kwietnia 2014

The Liebster Award!

Dziękuję za 2 (wow!) nominacje do tej nagrody od Taeyeon~ i Taka tam Sang Uee :) Dziękuję wam <3




Zasady:
          Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


A więc pytanka:

Taeyeon:

1.Jak u ciebie zaczęła się historia z kpopem?
No cóż, przypadkowo natrafiłam na teledysk SHINee "Sherlock" na YouTube. Akurat mi się nudziło, więc włączyłam... xD
2.Z czego czerpiesz inspirację na swoją twórczość?
Z otoczenia- często wystarczy że ktoś powie jakieś zupełnie nieistotne zdanie, albo przeczytam jakiś tekst i nasuwa mi się pomysł (jeśli chodzi o fanficki). A inspiracją na pisanie postów do tego bloga, o kulturze Azji, jest po prostu zwykła ciekawość.
3.Jakie jest twoje marzenie?
Spotkać moich biasów, wszystkich internetowych znajomych i podróżować po świecie.
4.Jakie jest twoje hobby?
Chyba trudno mówić tu o tylko jednym... lubię uczyć się języków, rozmawiać z ludźmi, pisać i czytać, pływać na kajaku, jeździć na nartach, słuchać muzyki... :p
5.Kogo uważasz za wzór/wzory lub kim się inspirujesz w życiu?
Wzorem dla mnie są przede wszystkim koreańskie biasy- pokazują mi, że nie ważne jak długa i bolesna jest droga do spełnienia marzeń, wszystko można osiągnąć, jeśli się tylko chce. Drugą osobą, która mnie inspiruję i dała mi siłę, aby się nie poddawać jest Demi Lovato... gdyby nie ona i muzyka, prawdopodobnie nie byłoby mnie tutaj~ A z bliższych osób? Moja babcia. Podziwiam ją za to, że można zawsze o wszystkim z nią porozmawiać, a ona zawsze wysłucha mnie i mi pomoże.
6.Jaka była ostatnia książka, którą przeczytałeś? (lektura szkolna się nie liczy)
Igrzyska śmierci <3
7.Co robisz, kiedy ci smutno?
Słucham muzyki, albo oglądam zdjęcia biasów :p
8.Co uważasz o znaczeniu różnych rzeczy? (sny, imiona, liczby, kwiaty itp.)
No cóż, myślę, że nic nie dzieje się przypadkowo i wszystko ma jakiś cel. Nie jestem jednak przesądna. Nie wierzę naprzykład żeby imię odzwierciedlało charakter danej osoby...
9.Dlaczego zaczęłaś pisać? Co było motorem twoich działań?
Chciałam dowiadywać się o Azji jak najwięcej i móc dzielić się tą wiedzą ze wszystkimi :)
10.Jakie jest/są twoje ulubione cytat/motta?
"No matter how hard it is I always smile like an idiot", "Nigdy się nie poddawaj" oraz "Bądź głosem dla tych, którzy nie mają własnego".
11.Co być chciała robić w życiu?
Obecnie nie mam dokładnie sprecyzowanych planów o przyszłości, ale myślę, że byłoby to coś związanego z podróżami albo kontaktami z ludźmi.


Taka tam Sang Uee:

1.Ulubiony zespół?
Bigbang, Boyfriend, exo, shinee, bts, topp dogg, 2NE1 -przepraszam, nie potrafię wybrać jednego ;)
2.Od ilu lat zajmujesz się pisaniem?
Ogólnie? Mniej więcej od 4 lat.
3.Ulubiona manga/anime?
Mangi: toradora, soul eater, kuroshitsuji, beast master, madoka magica, inu yasha
4.Ulubiona piosenka?
Ostatnio ciągle mam w głowie piosenkę ToppDogg- Arario i Super Junior- swing :)
5.Twój bias?
Uuhh tylko jeden?? G-Dragon. Ale jest ich dużo więcej:)
6.Dlaczego akurat on ?(do pyt.5)
Bo jest cudowny, ma ogromy talent, zawsze potrafi sprawić że się uśmiechnę.
7. Bywasz w Lublinie? (XD)
Niee xD
8.Co sądzisz o dodawaniu do warzyw na patelnię ogórka?
Hmm? Nie wiem... szczerze nie lubię takich warzyw z patelni, ale jest mi to obojętne xD
9.Ulubione danie?
Wszystko, co gotuje moja babcia xD
10.Ulubiona marka ubrań?
Ogółem nie za bardzo interesuję się markami, ale jeśli już to chyba Quicksilver :)
11.Największe marzenie?
Odpowiadałam już na to pytanie, ale:
chciałabym spotkać moich biasów, wszystkich internetowych znajomych i podróżować po świecie :)


NOMINUJĘ!
1.http://nikki-kirai-yaoi.blogspot.com/
2. http://azjatoholicy.blogspot.com/
3.http://anomie-world.blogspot.com/
4.
(będę jeszcze dopisywać :p)




PYTANIA:

1.Skąd czerpiesz inspirację?
2.Jakich cech najbrardziej poszukujesz w chłopaku/dziewczynie?
3.Za co kochasz kpop?
4.Co zamierzasz robić w przyszłości?
5.Kogo koncert najbardziej chciałbyś/chciałabyś zobaczyć?
6.Co najbardziej cię interesuje/zaskakuje w Azjatyckiej kulturze?
7.Twoje największe marzenie?
8.Zdarzyło ci się kiedyś powiedzieć do kogoś np w szkole "oppa"? xD
9.Co byś zrobił/a gdybyś zobaczył/a biasa na ulicy?
10.Oglądasz jakieś koreańskie dramy? Jakie?
11.Jak często fangirlujesz i do kogo najczęściej? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz