środa, 30 kwietnia 2014

TOP 6 najlepszych koreańskich raperek

Zdawałoby się, że rapowanie jest łatwe. Ot, przecież właściwie jest to po prostu mówienie w rytm muzyki. Nic bardziej mylnego! Sama często rapuję i śpiewam w domu (z tym jak to brzmi, to już inna sprawa) i czasami, nawet rapując po polsku trudno mi nadążyć za piosenką. Dodatkowo, nie każdy ma ładnie brzmiący głos, który jest wręcz niezbędny raperowi.
Dzisiaj specjalnie dla was najlepsze koreańskie raperki!
Komentujcie i napiszcie jakie są wasze typy!Zin

1. CL (2NE1)



Ranking o najlepszych raperkach bez uwzględnienia CL byłby po prostu bezsensowny. Bez wątpienia, to jedna z najpopularniejszych i najlepszych koreańkich raperek, która występowała w teledyskach wielu gwiazd. Uwielbiam jej hipnotyzujący, czysty głos- jest naprawdę cudowny! Od CL aż bije energia i moc, które, jakby nie patrzeć, są naprawdę ważne u piosenkarzy czy raperów.
A tu, pierwszy solowy przebój liderki, "The baddest female"!


2. Amber ( f(x) )


Mimo, że f(x) nie jest moim ulubionym zespołem, bardzo lubię Amber. Mimo, że jak chyba wszyscy, gdy po raz pierwszy ją zobaczyłam myślałam że to chłopak, od początku spodobał mi się jej głos. Jak już mówiłam nic nie mam do f(x), ale słucham ich piosenek zazwyczaj głównie ze względu na raperkę. Amber potrafi rapować bardzo szybko, a dodatkowo często robi to po angielsku- co w kpopie nie jest bardzo popularne.


3.Hyuna (4Minute)


Hyuna po prostu musiała znaleźć się w tym rankingu, mimo, że za nią nie przepadam. Trzeba przyznać, że jest jedną z popularniejszych koreańskich gwiazd, a co za tym idzie, raperek. Jej głos bardzo mi się podoba i mnie uspokaja, a mimo to żadko jej słucham... Wydaje mi się, że dziewczyna spokojnie może konkurować z CL- gdyby tak było, chyba musiałabym się poważnie zastanowić, kto zasługuje na miano lepszej raperki..


4. Zinger (Secret)


Zespół Secret poznałam niedawno, przez ich piosenkę I do I do, więc odruchowo zaczęłam przesłuchiwać ich inne hity. Nie powiem- spodobało mi się. Dzięki Zinger piosenki nabierają fajnego rytmu, do którego od razu chce się tańczyć. Ogólnie, jest to jedna z moich ulubionych członkiń Secret. Mam nadzieję, że wam też się spodoba!


5. E.Via


 Mimo, że z wyglądu nie przypomina typowej raperki, a raczej uroczą ulzzang girl, pozory mylą. E.Via jest uważana za jedną z najszybszych koreańskich raperek i nie bez przyczyny! Jest naprawdę świetna, chcociaż niektóre teledyski pozostawiają sobie wiele do życzenia- sam fakt, że zostały zbanowane o czymś świadczy.
Kiedy rapuje piosenki, czasem zastanawiam się, czy to jest możliwe, żeby mówić coś tak szybko!

(UWAGA! Teledysk bywa drastyczny, krwawy i... goły?)


6.Gilme


Mimo, że nie wiem o niej dużo, piosenka jej i Outsidera (o którym będzie mowa w następnym poście) jest jedną z moich ulubionych rapowanych piosenek!



A wy co o tym sądzicie? Jakie są wg was najszybsze i najlepsze raperki?


__________________
źródła: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120312212422AAxcMhF,

2 komentarze:

  1. Lubię CL, tak samo jak cały 2NE1, ale dobrą raperką jest też LE z EXID. HyunA ostatnio nagrała z nią piosenkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CL rządzi to bez wątpienia i nie tylko w korei ale także za granicą ^^ Minzy także ma mocny rap choć tego tak nie pokazuje

    OdpowiedzUsuń