czwartek, 15 maja 2014

Teledyski "zapomniane"

Witam! To znowu ja xD
Ostatnio robiłam porządek na dysku i o dziwo znalazłam screeny z wielu teledysków, o których istnieniu całkiem zapomniałam. Idąc tym tropem zaczęłam przeglądać stare i mniej stare teledyski i znalazłam kilka zapomnianych (przynajmniej przeze mnie) "perełek". Tak oto zapraszam na mały rejs po "zapomnianych kpopowych teledyskach".



Przyznam szczerze, że jest to stary zespół, ale pokochałam ich po powrocie z piosenką "Venus", szczególnie przez układ (ale wymiatają!). Co do "This Love" to przyznam szczerze, że myślałam, że tego układu się nie da zapomnieć... zobaczycie... uwierzycie... 

Całkowicie zapomniałam o tej piosence i teledysku - a poprawia chumor, nie da się nie uśmiechnąć. 
Niby teledysk jak każdy, ale piosenka wpada w ucho. Nie mam pojęcia, czy ktoś z was ją zna, ale ja ją kojarzę z wakacjami i wtedy chyba wyszła. 

Chociaż Vixx to jeden z moich ulubionych zespołów, to za ten teledysk ich nie pokochałam. Początek zawsze mi się kojarzył z Niemcami *hahah wściekłe Niemki atakują* a później te sztuczne wybuchy i wg... a no i te sztuczne tła. Chociaż teledysk najlepszy nie jest - to piosenkę uwielbiam i nie powiem... tak źle nie wyglądają xD 

Ktoś kto dopiero od niedawna słucha Kpopu raczej na ten teledysk się nie natknął. Nie powiem - teledysk uwielbiam, ale piosenki radzę nie słuchać głośno w busie... mam z tym nieciekawe doświadczenie. xD 


O ile dobrze pamiętam jest to drugie Mv TeenTop. Pierwszy teledysk był świetny i od razu polubiłam ten zespół - szczególnie Niel`a. No i później włączam nowy teledysk oczekując czegoś WOW! i w sumie... dostaje... Niel`a z ustami jak moja ciotka i peruką jak... krótko mówiąc koncept straszny, ale raczej wam znany. xD 

Piosenkę na pewno wszyscy znają - a co z teledyskiem? Jeśli nie możecie sobie przypomnieć, to powiem, że nie tylko tańczą tam w kocich uszkach i doczepionych ogonkach. Jeśli macie tylko słodkie skojarzenia z tą piosenkę - to tymbardziej radzę obejrzeć. 

Chociaż to wcale nie Mv - to nie mogłam się powtrzymać! haha To jest takie słodkie. *__* " Look At Me , Look At Me "
To na pewno teledysk, który jak skończycie oglądać... wysadzi wam mózg, ale fajnie czasem obejrzeć coś takiego słodkiego. Chociaż... końcówka to dla mnie ciągle zagadka. 

Zespół SS501 się rozpadł ale i tak to jeden z niewielu zespołów, gdzie każdy poszedł w swoją stronę i kontynuował karierę. Tak oto nie powiem, że wyszło im to na źle. 

Przypomniałam sobie o tym Mv, jak moja koleżanka tydzień temu powiedziała do mnie: "Co tam u twojego ukochanego, byłego biasa w żabocie?". Chyba... nic nie muszę dodawać, co nie? Chociaż powiem jeszcze tyle, że piosenka nie jest zła - ale patrząc na inne, lekko mroczne teledyski Jung Mina... i dając taki w którym rozkracza się przy mikrofonie... to jednak wole te za które go pokochałam. xD

Na pewno znacie tą piosenkę, a jak nie to chociaż jej kawałek. Co do teledysku, to gdyby nie przypadek, to sama bym go nie widziała. xD W każdym razie, jeśli ktoś lubi taki rodzaj Kpopu, to radzę przejrzeć wszystkie teledyski Seo In Young. xD 

Awww jakie to stare! A tak to uwielbiam. Raczej ta piosenka, a może i teledysk nie raz wam się przewinął, a jeśli nie to, aż szkoda. 

Nowe MV i na pewno je widzieliście, ale warto je przypomnieć. 

Melodyjka tej piosenki jest śliczna, tak samo jak teledysk. Kto jeszcze nie widział i wg nie oglądał niczego od Rainbow to powinien zabrać się za to jak najwcześniej. 

Z jakiegoś powodu całkiem zapomniałam o tym zespole. Teledysk, piosenka, wokal, układ, członkowie zespołu - wszystko jest oki, ale nie na tyle, żeby zapamiętać. Chociaż wszystko może się jeszcze zmienić.

Chyba... najbardziej ryjąca się w mózg piosenka z tej listy, ale co do teledysku, to sama musiałam go sobie przypomnieć. xD
Raczej niewiele osób zna ten teledysk, a nie jest taki zły. Klimat oki i piosenka nawet jeśli nie w moim stylu, to nie mogę powiedzieć, że mi się nie podoba. 

Nigdy mi się to nie znudzi... jak myślicie, ile ma lat ta dziewczyna? No trudno zobaczcie Mv, a później mogę wam powiedzieć hahah. 

Uwielbiam ten teledysk, chociaż naprawdę o nim zapomniałam. Powiem tyle - prawdziwy teledysk ukazany mózgiem sasaenga. 

Jakby się mogło wydawać, B.A.P to nie pierwszy zespół, który wpadł na koncept "wszyscy blond i teraz rozróżnij kto jest kto". Pierwsze były Gp Basic. Nie wiem, czy znacie ten zespół, ale jest on złożony z dziewczyn z mojego rocznika - 96 i jednej małej "niespodzianki" - ich raperki. 
Z jakiegoś powodu niewiele osób pamięta o tym MV, a ja je uwielbiam. Po kiepskim debiucie Girl`s Day ten teledysk był świetny. 

Jeśli ta piosenka nie poprawia humoru, to nie wiem co. Po prostu gdy ją słucham, to zawsze śpiewam ją na cały głos z takim wielkim bananem na twarzy. Teledysk też jest świetny - nie ma to jak cofnąć się do przeszłości i stać się swoim własnym "natchnieniem". 

Klimat tego teledysku jest genialny *tsaaa klimat* i ogólnie... *naoglądała się 4 prawie gołuch klat i już nie wie, gdzie klawiatura ma literki* ostatnio mało co pojawia się o F.cuz a uwielbiałam ich. 

Myśle, że pewnie każdy z was widział ten teledysk, ale może nie do końca go pamięta. A szoda, bo niezła historia z... dziwnym końcem. 

Jeśli nie znacie tego teledysku i myślicie, że PSY to jedyny taki "element" w Kpopie, to to MV temu zaprzeczy. 

Szczerze przyznam jak oglądałam ten teledysk za pierwszym razem, to się zdziwiłam, że ten zespół właśnie coś takiego wydał. Jestem z nich dumna. 

Teledysk historia - jeśli nie znacie, to pasuje poznać. Wolę właśnie taką Gain. 

Zapomniałam o tym MV.  A szkoda, bo jest trochę inne. Zawsze mi się wydaje, że kolorystyka i klimat jest taki świeży. A tam... sami ocenicie. xD

I ostatni na liście. Jeśli chodzi o teledyski 4minute, to nie można powiedzieć, że jaki kolwiek z nich jest zły i tak samo jest z WHY. Nie wiem tylko dlaczego w tej masie MV ten znika.



To chyba tyle - jeśli jest jakieś Mv, które według was jest często pomijane to piszcie xD Chętnie sama zobaczę, czy znam. xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz