czwartek, 22 maja 2014

Tematyka teledysków Kpop: "I żyli długo i szczęśliwie... "

Rozpoczynam serie notek z pięknym tytułem: TEMATYKA AZJATYCKICH TELEDYSKÓW! Nawet jeśli wam się nie tak nie wydaje, to sceny w każdym teledysku mogą przypominać inne. Dziś naszą tematyką są ŚLUBY xD Ogólnie nie jeden raz taki wątek pojawił się w Kpopie, ale może przyjrzymy się im bliżej?

To chyba najpiękniejsza historia, jaką mogłam tutaj dodać. Trochę zazdrości nikomu nie zaszkodzi - o ile na czas przyjdzie się na ślub. No powiem tyle, że jedno mnie zastanawia - czemu ona ma czarną suknie na ślubie?


(Kiss po Koreańsku xD)

(Zabijcie mnie ja się nie będę żenić) 

Pierwsze Mv jakie przyjdzie wam do głowy, gdy usłyszycie "ślub" to na pewno będzie to Mv. Nawet sam tytuł mówi sam za siebie. Oczywiście historia nie tylko jest smutna, ale można powiedzieć jedno, czego można się z niego nauczyć: "Kto pierwszy, ten lepszy!"





Jaejoong! On jest taki... aaa sorki miałam pisać o Mv. Ahh więc oczywiście stykamy się z podobną historią, co Wedding Dress. Równie bolesną dla "głównego bohatera". Sami masochiści zawsze są na ślubie swoich największych miłości. 

(Yhym... masochista... yhym) 

(Jestem śliczny... *__*)


No tutaj natrafiamy na coś całkiem innego. Chociaż nie cieszyłam się tak wyglądem teledysku, jak męska część fanów (kto oglądał to wie), to mogę powiedzieć, że ta piosenka jest genialna, a do tego sama historia jest całkiem inna.  Z serii... druhna podrywa pana młodego. 

(Co za... tak bez diamentu pewnie by jej nie pocałował)

(Te nieszczere uśmiechy part1) 



Bom wygląda tak słoodko w sukni ślubnej. Przyznam szczerze, że jak przypominam sobie tą piosenkę to przed oczami mam jej koncert na którym jest w sukni ślubnej. Zawsze jak na nią patrze to mówię, że ja bym się tylko dla tej sukni ożeniła. hahaha 






No i nareszcie - teledysk nr 1! Dlaczego? Niech pomyśle... niby fabuła taka sama, nic nowego... to teledysk był taki uroczy i jeszcze do tego, ta piękna końcówka! Czemu piękna?

(Kłamca!)

(Trafi na facebooka, nich ludzie wiedzą.)

(Nieszczery uśmiech part 2)


(TAK! TAK! Mówiłam, że yaoi! Wiedziałam! Taaak! Taaak!!!)

(... .... Nie?) 

Co do teledysku, to... początek jest wyjątkowo ślubny! Nawet marsz weselny - nic tylko się żenić. 

(Dużo ma tych mężów... wie jak się ustawić!)


Teraz teledyski z serii... śni mi się ślub - nie ważne z kim. xD Nigdy tego nie ogarnę, ale najwidoczniej ja byłam dziwnym dzieckiem i... ja się ożenie tylko z jedną osobą! Ale ona mieszka w Koreii i mnie nie chce! 


Ostatnio zaczęłam mieć do nich niesamowity sentyment. Nie dość, że ich piosenki poprawiają mi humor to do tego jeszcze ich teledyski są równie "lekkie". To samo można poczuć, oglądając Give Love (tsaa lubię tą piosenkę). Teraz pojawia się pytanie - jak zareagowałoby twoje starsze rodzeństwo, gdybyś ożeniła się wcześniej, niż oni? 






Tak więc zamykamy naszą listę i "ZYJCIE DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE".

1 komentarz: