piątek, 17 kwietnia 2015

Moje ulubione postacie z anime i mangi

Dzisiaj postanowiłam zrobić listę moich ulubionych postaci z anime i mang, z którymi miałam styczność. Eh, naprawdę szkoda, że animowane postacie nie mogą być prawdziwe, bo wtedy świat byłby zdecydowanie lepszym miejscem. Kolejność przypadkowa ;)

1. Kaneki Ken z Tokyo Ghoul


Kaneki! No po prostu go uwielbiam. Razem z Kirito zajmują czołowe miejsce na mojej liście "TOP najlepszych nieżyjących ludzi ever". Totalnie utożsamiam się z Kanekim. Jest urodzonym pesymistą,  lubi czytać, jest w stanie zrobić wszystko dla osób które kocha. No cóż, postać  Kanekiego jest naprawdę ładnie narysowana, a w połączeniu z tak świetnym anime , jakim jest Tokyo Ghoul... eh, trochę za dużo perfekcji, nie uważacie?

2. Kirito ze Sword Art Online


Odważny, dzielny, trochę egoistyczny... może nie jest moim ideałem, ale z pewnością nie mam powodów, aby go nie lubić. Oprócz wyglądu podziwiam jego wierność- no bo który chłopak zaryzykował by tyle, żeby odnaleźć swoją dziewczynę w wirtualnej rzeczywistości?

3. Misaki Mei z Another


Muszę przyznać, że utożsamiam się z Misaki. Jest bardzo tajemnicza i zazwyczaj pozostaje z boku, gdy tak naprawdę ma do powiedzenia dużo ważnych rzeczy. Mei ma niecodzienne hobby, jest raczej smutna,... czasami swoim zachowaniem (dosłownie i w przenośni) dotyka granic śmierci. W anime podoba mi się także samo wykonanie postaci- jest naprawdę urocza i wygląda niewinnie, a to nie jest do końca prawda.

4. Nezumi z NO.6

zdecydowanie wolę mangową wersję ;)

Mój najnowszy ideal type ;) Nezumi jest zbuntowany i umie sam o siebie zadbać, Nezumi wygląda jak bóg- naprawdę, uwielbiam tą postać! Co prawda czytałam tylko jedną część NO.6, ale to nie zmienia faktu, że dla Nezumiego spokojnie mogłabym się stać postacią z anime.

5. Sebastian Michaelis z Kuroshitsuji


Chyba nie ma człowieka który nie ubóstwiałby tego demona kamerdynera? Mając u boku takiego służącego można zrobić naprawdę wszystko. Co prawda trochę mi szkoda, że Sebastian musi usługiwać takiemu dzieciakowi (przepraszam... i tak bardzo go lubię!) jakim jest Ciel, ale cóż, mówi się trudno.

6. Light z Death Note


Kolejny ideał, który mógłby być moim bratem/chłopakiem. Co z tego że jest trochę.. psychiczny... i socjopatyczny... i trochę za bardzo interesuje się zabijaniem. Tak samo jak on nie podoba mi się to, co dzieje się na świecie i uważam, że trzeba wprowadzić jakiś inny system sprawiedliwości. Nie mówię, że posunęłabym się od razu do zabijania (nie myślcie że jestem jakąś psychopatką!... no, może minimalnie ;)) i nie pochwalam wszystkich jego działań... ale nie zmienia to faktu, że dałabym naprawdę wiele żeby go spotkać!

7. Touka z Tokyo Ghoul

na tym zdjęciu Touka wcale nie wygląda trochę psychicznie ;)

Moja bae. Naprawdę ją uwielbiam. Już pominę fakt, że jest prześliczna, bo to chyba zauważyli wszyscy fani Tokyo Ghoul. Lubię w niej jej niezależność. Jest, jakby to powiedzieć, trochę chłodna i chamska, ale w głębi serca jest naprawdę dobrym człowiekiem (przepraszam: ghulem). Wydaje mi się, że spokojnie bym się z nią dogadała, a jakby dopisało mi szczęście, byłybyśmy najlepszymi przyjaciółkami!

Dziękuję za przeczytanie posta i proszę o komentarze! :)
Jacy są Wasi ulubieni bohaterowie z anime i z mang?
Możecie się rozpisać w komentarzu, chętnie poczytam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz