sobota, 2 stycznia 2016

2016: nowości w anime, które chciałabym zobaczyć

Zaczął się kolejny rok, czyli nowe życie, nowe postanowienia, marzenia i wybory, a także... kontynuacje seriali i anime, na które wszyscy fani czekają z niecierpliwością! 

1. Tokyo Ghoul: sezon 3


Wierni czytelnicy mojego bloga z pewnością zauważą, że naprawdę uwielbiam i polecam to anime (szczególnie sezon 1 był genialny!). Mimo wszystko, nie jestem pewna o czym mógłby być 3 sezon, bo już 2 pozostawał wiele do życzenia...  no, ale może warto dać szansę twórcom? Na niektórych stronach znalazłam informacje,  że trzeci sezon będzie realizowany na podstawie mangi "Tokyo Ghoul: Re", jednak manga ma jedynie 43 rozdziały, a to jest trochę za mało, aby stworzyć kilkunasto-odcinkowy sezon. 

2. Sword Art Online: sezon 3


 Muszę się przyznać, że nie oglądałam jeszcze drugiego sezonu, ale koniecznie muszę to nadrobić! W styczniu 2016 odcinki tego sezonu mają się pokazać, ale zobaczymy jak będzie. Mimo wszystko SAO 3 będzie po prostu kontynuacją poprzednich części i mam nadzieję, że będzie tak dobry jak pierwszy sezon, w którym po prostu się zakochałam.

3. Danganronpa: sezon 3


Podobnie jak z SAO, nie miałam jeszcze okazji oglądnąć drugiego sezonu, ale trzeci sezon będzie po prostu punktem kulminacyjnym historii, a przynajmniej tak twierdzą twórcy. Fabuła Danganronpa jest dość przewidywalna, ale anime ogólnie polecam i mam nadzieję, że nie zawiodę się na trzecim sezonie ;) w końcu to właśnie dzięki temu anime jedna z moich koleżanek przekonała się do japońskich produkcji! 

4. Mayoiga: Film


Nie jest to kontynuacja, ani ekranizacja mangi, ale po opisie wydaje mi się, że może być ciekawy. 30 osób wybiera się w autokarową wycieczkę do japońskiej wioski Nanakimury, która prawdopodobnie nie istnieje. Plotki głoszą jednak, że jest to jedyna miejsce na ziemi, w którym człowiek może wieść sielskie życie... W końcu po długiej podróży 30-tka naszych bohaterów przybywa do tej niesamowitej utopi, ale... okazuje się, że w wiosce wszystko się rozpada i nie ma żadnych znaków życia. Jaka jest więc tajemnica Nanakimury i dlaczego wygląda na opuszczoną?

5. Ajin part 2: Film


Dla głównego bohatera, Kei'a i 46 innych ludzi, nieśmiertelność to najgorsza rzecz, jaka im się przytrafiła. Niestety Kei nie może pobawić się w supoerbohatera, bo dla rządu i reszty świata, jest niesamowitym medycznym przypadkiem, na którym wyspecjalizowani ludzie pragną przeprowadzać eksperymenty na jego życiu- oczywiście wszystko dla dobra ludzkości...

6. Bungou Stray Dogs


Nakajima Atsushi został wykopany z sierocińca i nie ma pojęcia, co dalej robić ze swoim życiem. Pewnego dnia, wycieńczony głodem, ratuje pewnego mężczyznę przed popełnieniem samobójstwa. Jak można się spodziewać, takie wydarzenie całkowicie zmienia życie Nakajimy. Okazuje się, że ocalony mężczyzna wraz ze swoim partnerem są detektywami specjalnej agencji: mają nadprzyrodzone moce i rozwiązują sprawy, które są zbyt trudne dla policji czy wojska. Jak można się spodziewać, główny bohater szybko zaczyna się angażować w sprawy detektywistyczne.


A Wy na jakie anime czekacie w najbliższym czasie? :)
Proszę o komentarze!

5 komentarzy:

  1. Dużo do obejrzenia. Powodzenia.
    Ostatni tytuł najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo, dużo ;) Nie mam pojęcia jak pogodzę to ze szkołą! Ale może się uda ;)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  2. Jeju, bardzo fajny blog! A co do posta - najbardziej zaciekawiło mnie "Mayoiga".
    PS. Ile masz lat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeżeli chodzi o Tokyo Ghoul, to szczerze 1 sezon był o wiele lepszy.

      Usuń
    2. Zgadzam się, że pierwszy sezon TG był lepszy ;)
      Mam 16 lat, 17 we wrześniu :)
      Dziękuję za komentarze i miłe słowa!

      Usuń