niedziela, 25 sierpnia 2013

Moje mangi

No dobrze, dobrze... przyznaję się bez bicia, że dzisiaj nie miałam pomysłu na post... postanowiłam więc, wrzucić kilka ostatnich rysunków, które narysowałam jedynie wzorując się na zasobach internetu ;)
Proszę też o wyrozumiałość, ponieważ ten post musiałam napisać na telefonie, a wiadomo jak to jest....
Tak. Ale na początek może powiem, a raczej poproszę was o to, żebyście pisali różne pomysły na posty, albo PYTANIA odnośnie mnie, Azji lub bloga. Tak jak mówiłam, możecie pisać na gg lub twittera ( w opisie bloga), albo, ę, uwaga, na mój email: kfiotekxdd@gmail.com :)
No dobra, ale nie będę was zamęczć długimi tekstami ;)
Komentarze rysunków, wszelkie rady i propozycje mile widziane! :3


G-Dragon ^^
 g dragon


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz