poniedziałek, 26 sierpnia 2013

NU'EST- Sleep talking


Info: NU'EST ( co jest skrótem od NU Establish Style &Tempo,   뉴이스트),boysband z Korei płd, składający się z 5 członków: Baekho, Rena, JR, Minyun'a i Arona. Nazwa zespołu, to po polsku dosłownie''  Nowo ustanowiony styl i tempo.''. Zespół należy do Pledis Enterainment, a zadebiutował 15 marca 2012. Nazwa ich fanclubu: ㄴ.ㅇ.ㅅ.ㅌ pochodzi od zapisu NU’EST w hangulu, gdzie symbole tworzą słowo LOVE z odwróconym ‘v’.
Kocham ich ^^ Minhyun i Ren
Na początek powiem, że jest to jeden z moich ulubionych kpopowych zespołów :). ''Sleep talking'' jest ich najnowszą odsłoną i cóż, nie jestem zawiedziona!
Chociaż... porównując ich dwie pierwsze piosenki ( w kolejności FACE i ACTION) do pozostałych ( Hello czy Not Over You ), dochodzę do wniosku, że chyba wolałam ich z czasu debiutu.
Nie chodzi mi tu o wygląd, design czy układ taneczny w teledyskach tylko o...tekst. Tak. Face i Action miały niezwykle życiowe teksty- pierwszy, opowiadał o przemocy w szkole, a konkretniej o wspomnianych już na tym blogu Iljin, a drugi o tym, aby pokazać, jakim się jest naprawdę. Pozostałe ich teledyski, także sleep talking są o miłości....nie chodzi o to, że mi się to nie podoba, bo tak nie jest, po prostu 80% teledysków, które są dostępne na YouTube'ie, są właśnie o tym...szczęśliwe, nieszczęśliwe love story. 
Także w kpopie zdecydowaną większością piosenek są te o miłości- no dobra, od czasu do czasu lubię posłuchać sobie teledysków, w których piosenkarze śpiewają mi cudnie ''I love you, I miss you czy I need you'', ale ileż można....
No, ale nie będę już hejtować przesłania- w końcu trzeba skupić się na muzyce i ogólnym image'u teledysku.
Co do piosenki, muszę powiedzieć że jest fajna, wpada w ucho, choć nie krąży mi w głowie tak jak np. ''Face''. Wykonanie układu? Chyba nie muszę się rozpisywać, bo biorąc pod uwagę koreańskie zespoły, jest to zazwyczaj wiadome- nienaganne. A do tego synchronizacja wokali chłopaków...no po prostu żyć nie umierać ;).
Mimo to, stroje chłopaków w tym teledysku są dość...oryginalne. Do nich pasują ( choć nie wszystko- czapka i włosy Rena w 1:45 jest dość...kontrowersyjna ;)). Najbardziej podoba mi się moment w 1:59 ^^ i 3:13 xD

Dziękuję za wejście :3 


1 komentarz:

  1. Tehe~ Właściwie w większości zgadzam się z twoją oceną tegoż wydawnictwa ^^ Aranżacja, układ i wykonanie są świetne, ale też zauważyłam, że ostatnimi czasy ich piosenki są tylko o miłości. (Co oczywiście nie przeszkadza mi tak bardzo, bo uwielbiam np. "Hello") Właściwie poznałam ich niedawno i to dzięki "Face" ale od razu ich polubiłam. Mam nadzieję, że następną płytą wrócą do ery "Face" czy "Action" :D
    Tak czy tak, piosenka i teledysk (no dobra, te stroje, no kurczę, kto ich ubierał? XDD"" Ren to już wgl jak dziewczyna wygląda XDD) mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń