wtorek, 20 sierpnia 2013

Soul Eater

Soul Eater to niezwykle wciągająca manga Atsushiego Ohkubo, o tematyce shounen z elementami komediowymi. Dzięki mojej przyjaciółce mogłam przeczytać dwie pierwsze części, które naprawdę mnie zachwyciły! :)
Więc o czym jest ta manga?
Wyobraźcie sobie nastolatków ratujących świat, którzy muszą pokonać zło...brzmi znajomo, prawda? Ale dodajmy do tego fakt, że łapią oni dusze wiedź i śmiertelników w ramach zajęć w ''zawodówce śmierci'', zmiana w bronie, szalonych naukowców, nieżywych, a jednocześnie żyjących i funkcjonujących nauczycieli-zombie, dążenie do celu- aby stać się death scythe i mnóstwo humoru. Otrzymamy w ten sposób mangę którą nie wątpliwie jest Soul Eater ;).
Tak, nastolatkowie ratujący świat. A konkretniej są to: władająca bronią, wzorowa uczennica Maka, oraz jej broń, czyli tytułowy super, ''cool'' Soul. Do następnej pary zaliczają się: Tsubaki, dziewczyna z powodzeniem u chłopaków, oraz zarozumiały, lubiący przywództwo i wielkie wejścia, BlackStar. No i nie mogłabym nie wspomnieć o synu samej śmierci, Death the Kid, który jest przeczulony na punkcie...symetrii, co jest nie lada utrapieniem dla jego dwóch broni, sióstr Liz i Patty.
Cała zabawa polega na tym, żeby zdobyć 99 ludzkich dusz, oraz 1 duszę wiedźmy, co sprawi, że broń stanie się Death scythe, o którym już wspominałam i jednocześnie powiększy się moc władającego. 
Dodatkowo nad zmaganiami bohaterów wciąż czuwa przyjacielski, miły i zabawny...Pan Śmierć.
W komiksie możemy zobaczyć wiele zabawnych scen, które rozśmieszą nawet największych smutasów ;).
Po zakończeniu czytania tej mangi, miałam wielką ochotę sięgnąć po kolejny tom, a potem następny i następny...
Oprawa graficzna, choć nie zawsze w pełni satysfakcjonuje, na pewno nie zawiodła i oceniałabym ją 4.5/5.
No coż, jak już pisałam, ta manga zrobił na mnie zdecydowanie pozytywne wrażenie- zdecydowanie mogę ją polecić! :)

LISTEN TO THE BEAT OF SOUL.
Od lewej: Patty, Liz, Kid, Soul, Maka, Black Star, Tsubaki
fantastyczny cosplay
Znak rozpoznawczy mangi, dusza Soul'a
Dziękuję za wejście!
I proszę was, piszcie do mnie pomysły na posty, bo ja jestem tylko człowiekiem i czasem nie mam żadnej weny twórczej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz