środa, 16 października 2013

Global Icon (G.I)

Przepraszam że tak długo nie było postów...:(

Dopiero nie dawno usłyszałam piosenki tego zespołu i, nie mogę ukryć, bardzo mi się spodobały! :)
G.I to- wbrew pozorom- żeńska grupa założona przez  Simtong Entertainment. Dziewczyny zadebiutowały singlem ''Beatles'', ale o tym potem.
Dziewczyny ( a raczej wytwórnia...) trzymają się motywu Tomboy, czyli można powiedzieć, że są to ''chłopczyce''- stawiają na bardziej męski styl w przeciwieństwie do masy zespołów aegyo.
Zespół zamierza, jak same mówią ''być inne od słodkich i sexownych grup''  no cóż, jak na razie z powodzeniem.
Ale, żeby było wiadomo o co mi chodzi, tutaj debiutancki teledysk:

Co sądzicie? Jak dla mnie, dziewczyny nie starają się tu być nawet trochę sexi- nie na siłę. Po prostu robią to co lubią, a to przynosi znacznie lepsze efekty. Prawda? 
Podoba mi się też hip hopowy styl grupy- nie ukrywam, że trochę przypominają mi 2NE1. Są jednym z wielu nowych zespołów, które zadebiutowały w tym roku i, patrząc na girlbandy, dochodzę do wniosku że typ buntowniczek i  badgirl jest zdecydowanie najbardziej popularny. No cóż, nie tylko faceci potrafią być niezależni ;p. 
No cóż, kolejnym atrybutem grupy są zdecydowanie chwytliwe beaty, które słucha się bardzo ciekawie i zdecydowanie wybijają się poza przeciętność-chociaż mimo to muszę przyznać, że wydają mi się znajome...ale nie ważne. 

Kolejna, niezwykle chwytliwa piosenka :) 
Oficjalny fanclub dziewczyn
Ich YouTube
I oficjalna strona
oraz Facebook ^^




No cóż, więcej nie będę się rozpisywać- jeśli ktoś lubi niezależne, pełne energii dziewczyny, ten zespół z pewnością przypadnie mu do gustu! 
Przepraszam że tak krótko.

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz