środa, 26 marca 2014

Japońskie girlsbandy

Już dawno nie publikowałam nic o japońskiej muzyce i chyba już czas to zmienić :) Zapraszam was dzisiaj na posłuchanie JPopu, może JRocka, w każdym razie fajnych, japońskich girlsbandów, które- mam nadzieję- spodobają się wam. Piszcie w komentarzach (proszę :*) co o nich sądzicie.

1.BABYMETAL


Kiedy po raz pierwszy włączyłam ten teledysk, spodziewałam się trochę czegoś innego. Na początku myślałam, że będzie on typowym metalem albo rockiem, jednak kiedy zobaczyłam trzy dziewczyny, które mimo, że ubrane w ciemne spódniczki i typowo "rockowy" styl, są trochę (bardzo?) kawaii, a przynajmniej takie odniosłam wrażenie. Mimo, że się zdziwiłam, nie mogę powiedzieć, że mi się nie podobało. Teledysk jest ogólnie bardzo fajny i myślę że ten zespół ma szansę stać się jednym z moich ulubionych japońskich girlsbandów. Gatunek muzyki grany przez BABYMETAL nazwany jest Kwaii Metal'em, czyki połączeniem Heavy metalu z popem.
Jak pewnie zauważyliście, dziewczyny są bardzo młode. Widomo,że Japonki mają delikatną urodę, ale kiedy po raz pierwszy je zobaczyłam pomyślałam, że mogą być młodsze ode mnie. Nie do końca miałam rację, bo wokalistka ma 16lat (ja mam 15), a dziewczyny "po bokach", mają po 14 lat....

2.DOLL $ BOXX


Pierwsza rzecz, która spodobała mi się podczas oglądania tego teledysku to fakt, że nie śpiewa tu tylko jedna osoba, czyli wokalistka. W sumie teledysk jest dość ciekawy, a dziewczyny naprawdę ładne, więc miło się go ogląda. Podobają mi się też stroje- nie wiem dokładnie, z jakiej są epoki(?), bo muszę przyznać, że nie jestem w tym najbardziej obeznana, ale są naprawdę śliczne- nie pogardziłabym, gdyby ktoś mi kupił takie coś ;). Szczególnie urzekła mnie ta blondynka- mimo, że nie znam za bardzo tego zespołu, ją, jak narazie, lubię najbardziej. A tak w ogóle, nie wydaje wam się, że ta dziewczyna w którszych, brązowych włosach jest bardzo podobna do Minzy z 2NE1?

3.LAZYGunsBRISKY


Okej, znam lepsze zespoły. Piosenka nie jest szczególnie wpadająca w ucho, a dziewczyny nie mają jakiś szczególnie dopracowanych, ładnych strojów. Kto co lubi. Mnie ten zespół nieszczególnie przypadł do gustu...

4.Stereopony


Jeden z moich zdecydowanych faworytów :) Ten zespół jest naprawdę niezły, chociaż piosenka nie jest najbardziej wpadająca w ucho, bardzo miło jej się słucha. Mimo, że dziewczyny nie mają strojów Lolity czy Visual Kei, ubierają się w jednym z moich ulubionych stylów, w którym ja też często chodzę. Nie wiem, czy dodawać coś więcej... po prostu wsłuchajcie się w muzykę :)


Cóż, na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że wam się spodobało!
Proszę, komentujcie post i polecajcie mój blog znajomym.
Dziękuję za wejście
Saranghae <3

1 komentarz:

  1. eeeee, no cóż babymetal mniej więcej było dobre reszta lipa

    OdpowiedzUsuń