czwartek, 6 marca 2014

Wiosenna playlista [kpop]

Mamy już marzec i mimo, że praktycznie wiosna się jeszcze nie zaczęła, ja już czuję ją w powietrzu ;) Chciałabym wam dzisiaj polecić moje ulubione kpopowe piosenki, które kojarzą mi się z tą porą roku. Mam nadzieję, że przyjemnie wam będzie się ich słuchać :)

1. Kim Greem- Always Spring day

Jest to chyba jedna z nowszych piosenek artystki. Mimo, że nie znałam jej wcześniej, słuchając tą piosenkę zdecydowanie zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Nie wiem dlaczego, ale zawsze podobały mi się aegyo dziewczyny, które rapują. Kim Greem pokazuje nam swój czysty głos, umiejętność grania na gitarze, a wszystko to w uspokajającej, pastelowej otoczce teledysku. Podoba mi się to. Kolejną rzeczą, która mnie urzekła, jest miejsce w którym nagrywany jest teledysk. Występuje w nim wielu różnych ludzi, stojących na ulicach miasta. Zdecydowanie bardziej wolę to, niż mv nagrywane w studio. Już nie wspomnę o tym, że dziewczyna jest niezwykle ładna, dzięki czemu naprawdę miło ogląda się ten teledysk.

2.Roy Kim- Bom Bom Bom


Zdecydowanie jedna z moich ulubionych piosenek Roy Kim'a. Chyba wszyscy się zgodzą, że czuć w niej wiosnę, a w dodatku jest relaksująca- tak swoją drogą, polecam słuchanie jej idąc wiosną przez park, gdy widzi się zielone liście drzew i uśmiechniętych ludzi. Naprawdę niesamowite uczucie. No cóż, spotkamy się tutaj z kolejną gitarą, co jest chyba jednym z nieodłącznych elementów wiosennych piosenek.

3.G-Dragon- Butterfly


Mimo, że ta piosenka do najnowszych nie należy, bardzo mi się podoba. Chyba nikogo nie zdziwi że wyraźnie słychać w niej gitarę? ;) no, mniejsza o to. GD jest jednym z moich ulubionych artystów i mimo, że ten teledysk nie jest moim ulubionym, ma w sobie coś ciepłego, co sprawia, że chce się go oglądać. Prawdopodobnie nie jestem jedyną osobą, której sceny w tym "magicznym" lesie kojarzą się z Alicją w Krainie Czarów, i chyba właśnie o to chodzi. Od razu skojarzyło mi się, że Smok, tworząc muzykę pozwala aby jego fanki przenosiły się do magicznej, perfekcyjnej krainy...

4.BOYFRIEND- Hitomi no melody



Może teledysk nie jest typowo wiosenny (i nie występuje w nim gitara), ale jasne, pastelowe kolory zawsze kojarzyły mi się z tą porą roku. Boyfriend to jeden z moich ulubionych zespołów, więc raczej nie zdziwicie się, jak powiem że to urocze derpy, prawda? ;) Po prostu kocham ten teledysk- szczególnie naprawdę aegyo zachowania chłopaków oraz ich stroje. Nie są szczególnie oryginalne, ale chyba nie jestem jedyną fanką, która umiera na widok swojego biasa w garniturze. Naprawdę polecam oglądnąć teledysk, szczególnie jeśli ktoś chce się uśmiechnąć na widok derpowatego aegyo :)


Dziękuję za przeczytanie!
Jakie są wasze propozycje na wiosenną playlistę? :*
Saranghae~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz