piątek, 14 marca 2014

Koreańskie wersje "Let it Go"

Widziałam już wiele wersji piosenki "Let it go" z filmu "Frozen", albo jak kto woli, "Kraina Lodu" w wykonaniu Koreańczyków. Ostatnimi czasy jest on bardzo popularny i osobiście widziałam wiele coverów tej piosenki. Dzisiaj chciałabym pokazać wam je wszystkie i ocenić, który wg mnie jest najlepszy, a nad którym możnaby trochę popracować.
Zapraszam was też na mojego Instagrama ^^

1.DIA z KISS&CRY


Mimo, że nie jestem największą fanką KISS&CRY, a właściwie nie słucham tego zespołu, muszę przyznać, że dziewczyna śpiewa naprawdę cudownie! No cóż, chyba mogłam się tego spodziewać po profesjonalnej piosenkarce. Jedną z rzeczy, która naprawdę mi się podoba, to to, że Dia się uśmiecha podczas śpiewu. Niby prosta, nieistotna rzecz, ale naprawdę niewiele osób to robi. No cóż, cover ogólnie dość fajny, i chociaż dziewczyna nie ma głosu, który jakoś szczególnie wyróżniałby się od głosów osób, które po prostu umieją śpiewać, chyba warto oglądnąć także jej wersję.

2.Kang SungHo z SoReal


Zespół ma na swoim koncie dopiero jeden teledysk, a SungHo już zachwycił mnie swoim głosem. Włączając tą wersję "Let it go", nie spodziewałam się niczego nadzwyczajnego. Ot, jakiś Koreańczyk coveruje sobie piosenkę Disneya. Po usłyszeniu jednak pierwszych zdań śpiewanych przez chłopaka, zdecydowanie zmieniłam zdanie. Według mnie, jest to jeden z najlepszych męskich coverów tej piosenki i myślę że nie tylko ja tak uważam. Już nie mogę doczekać się kolejnych teledysków "SoReal", bo chłopcy, a przynajmniej jeden z nich, mają ogromne możliwości głosowe, które naprawdę podziwiam!

3.Uji z BESTie


Nie będę zachwycać się czystym głosem Uji, bo to jest raczej oczywiste. Najbardziej podobała mi się jednak część, kiedy dziewczyna śpiewała wysoko. Myślę, że jest w tym naprawdę dobra. Miło mi się ogląda ten cover, między innymi dlatego, że lubię BESTie, szanuję je, no a pozatym, chyba wszyscy zgodzą się że Uji jest naprawdę ładna!

4.Sungwon  z A-PRINCE


Wersja Sungwona także mi się podoba, ale jest trochę mało różnorodna. Chodzi mi o to, że chłopak nie śpiewa niektórych fragmentów tak wysoko jak to jest w oryginalnej wersji, ale jest to miłą odmianą dla słuchaczy, którzy prawdopodobnie dobrze znają tą piosenkę. Mimo, że wyłapałam kilka błędów w wymowie, jego angielski jest dość dobry :) No i to, co kompletnie mnie rozwaliło, kiedy Sungwon po skończeniu piosenki mówi "dupa". Nie wiem co to znaczy, ale z pewnością uśmiechnęłabym się, gdyby jakiś Koreańczyk tak do mnie powiedział :)

5.Ailee i Hyorin z SISTAR


Jeśli znudziły wam się już angielskie, tak dobrze znane wersje "Let it go", dla odmiany posłuchajcie koreańskiej wersji wykonanej przez dziewczyny z SISTAR. Muszę przyznać, że pierwszym, co przyciągnęło moją uwagę, jest pięknie udekorowana scena, na którą aż miło patrzeć.  A kiedy ogląda się stojące na niej dwie piękne Koreanki śpiewające piosenkę tak bardzo pasującą do wystroju, aż przypomina się zima, której w tym roku prawie nie było. Podoba mi się głęboki głos Ailee (nie pomyliłam się, prawda?), bo różni się od miliona cienkich głosików Koreanek. Dodatkowo, dziewczyny śpiewając w duecie idealnie się dopełniają, przez co naprawdę miło słuchać tej piosenki.

Mimo, że wiosna za pasem, słuchając te piosenki możemy poczuć prawdziwą, zimową atmosferę- ale prawdziwie zimową, ze śniegiem, sankami, mrozem itp. Wiem, że ten film wyszedł już dawno, bo pod koniec tamtego roku, a piosenka "Let it go" także nie należy do najnowszysch, mimo to chciałam wam pokazać te wszystkie covery które znalazłam. Prawdopodobnie udowadniam teraz, że naprawdę nie mam co robić w życiu, skoro szukam piosenek dla dzieci, ale mniejsza o to.
W wy jak sądzicie? Który z tych coverów jest najlepszy? ^^

Piszcie w komentarzach!
Saranghae <3

1 komentarz:

  1. Mała poprawka :) Ailee nie jest z Sistar ^^ jest solistką
    Ale to ich duet podoba mi się najbardziej. Dwa najlepsze k-popowe damskie głosy <3

    OdpowiedzUsuń