poniedziałek, 10 marca 2014

LUNAFLY

LUNAFLY (루나플라이), to trzy osobowy, koreański Boysband, który już od jakiegoś czasu przoduje na liście moich ulubionych zespołów. Natrafiłam na nich, jak można się spodziewać, przypadkiem. Moim pierwszym filmem ich wykonania, który zobaczyłam, był cover jakiejś popularnej amerykańskiej piosenki (niestety, nie pamiętam już co to było). Nie ukrywam- spodobało mi się. Potem było już tylko gorzej- obejrzałam większość ich coverów, oryginalne teledyski, starałam się jak najwięcej dowiedzieć o członkach... 



Lunafly rozpoczeli swoją karierę we wrześniu 2012r, piosenką "Super Hero", pod skrzydłami agencji Nega Network, znanej głównie z takich zespołów jak LC9, czy Brown Eyed Girls. Członkami są Yun, Teo i Sam, o których potem napiszę więcej. Ich fani (w tym ja), nazywani są Lukies- osobiście nazwa bardzo mi się podoba, bo jest oryginalna, pomysłowa, a poza tym dość urocza ;)





Lunafly spodobali mi się głównie dlatego, że, oczywiście pomijając ich umiejętności, śpiewają o tym, o czym ja zawsze marzyłam- po bardziej konkretne informacje zapraszam tutaj:
klik
klik
klik
A poza tym, robią angielskie wersje do prawie każdej piosenki- dla niektórych jest to wada, ale mi akurat się podoba. Dzięki temu znacznie łatwiej mi nauczyć się tekstu i śpiewać razem z nimi ( nie w rzeczywistości, rzecz jasna ;))
Chłopcy są naprawdę utalentowani. Oprócz tego, że świetnie śpiewają po koreańsku i angielsku, coverują także hiszpańskie piosenki! Wiem, że w porówaniu do innych kpopowych gwiazd jest to znacznie mniejsze osiągnięcie niż dla przeciętnego widza, jednak nie znam innego zespołu, szczególnie z Korei, który śpiewałby właśnie po hiszpańsku.
Okej, teoria teorią, ale przyszedł czas na praktykę! Zapraszam do obejrzenia moich dwóch ukochanych teledysków- pierwszy z nich, "Fly To Love", jest ich oryginalną piosenką, drugi natomiast to cover "As long as you love me", napisany przez Backkstreet Boys. 


(angielska wersja- nie wiem czemu, ale akurat tą piosenkę wolę rozumieć xD)


I jeszcze obiecane Member profile ;)



SAM (leader)
real name: Sam Carter
urodzony: 14.10.1987
wysokość: 179cm
Ciekawostką jest, że jest pół Koreańczykiem, a pół Brytyjczykiem, co można zauważyć trochę w jego wyglądzie.


TEO
real name: Shin Theo
urodzony: 7.12.1993
wysokość: 185cm (o.o)
pozycja: piosenkarz, perkusista, pianista


YUN
real name: Han Seung Yun
urodzony: 14.01.1994
pozycja: piosenkarz, gitarzysta, maknae
Czasami mówi się o nim, że jest sobowtórem Lay'a z EXO

No cóż, to by w sumie było na tyle. Naprawdę lubię Lunafly i myślę, że ten zespół jest naprawdę godny uwagi. Nie wiem czemu, ale mają w swoich piosenkach coś takiego, co nie pozwala od tak przestać ich słuchać. 
Zapraszam jeszcze do obejrzenia ich najnowszego teledysku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz