piątek, 5 grudnia 2014

Kto zadebiutował w 2014r [KPOP- Boysbandy]

Najpierw chcę was prosić o kilka spraw!
TUTAJ proszę was o wzięcie udziału w akcji wspierającej BTS... każda pomoc się liczy! Chcemy pokazać im, jak bardzo ich kochamy :)
TUTAJ głosujemy na koncert BTS w Polsce (Warszawa) :)
TUTAJ na koncert One Ok Rock
A TUTAJ na 2NE1 :)

Każdy głos się liczy :)
Pomóżmy innym spełnić ich marzenia, o zobaczeniu swoich idoli na żywo!


Uwaga! Post może powodować fangirling!

STYCZEŃ

BEAT WIN



Im dłużej oglądałam ten teledysk, tym bardziej zakochiwałam się w członkach. Piosenka nie jest jakaś specjalna- owszem, wpada w ucho i jest przyjemna, ale nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle kpopu. Na uwagę w teledysku zasługują członkowie, którzy naprawdę mi się  podobają (a to nowość...). No cóż, zespół jest całkiem fajny, od razu mi się spodobał i myślę, że będę chciała się wgłębiać w ich... muzykę ;) Zdecydowanie jeden z moich ulubionych zespołów z 2014 roku :)

K-MUCH

(od 1:48 zaczyna się piosenka- wcześniej intro)


Powiem jedno: taką ochronę/policję, mogłabym mieć. A tak na poważnie. Od razu, jak tylko chłopcy zaczęli tańczyć, teledysk skojarzył mi się  z B.A.P Warrior. Generalnie, słyszałam lepsze piosenki, ale refren całkiem mi się podobał. Nawet po jednokrotnym oglądnięciu teledysku, zdążyłam wybrać swojego biasa... ma się ten talent ;)

GOT7


Jeden z najbardziej gorących debiutów tego roku. Ich pierwszy singiel jest moim ulubionym, aczkolwiek innymi też nie pogardzę. Przystojni, wygimnastykowani i pewni siebie Koreańczycy... czego można chcieć więcej?

MARZEC

SoReal


Teledysk pojawił się w marcu tego roku, z bardzo oryginalnym konceptem- Święta na wiosnę? No cóż, jakoś nie szczególnie mnie to do siebie przekonało. Jednak nie można się od razu nastawiać negatywnie. Piosenka jest bardzo przyjemna dla ucha i teledysk też mi się podoba- spokojne, pastelowe kolory... ah :) Jedyne co mi przeszkadza, to właśnie to pomieszanie wiosny ze świętami...

TROY


Koreańczycy i garnitury? Nie od dziś wiadomo, że to genialne połączenie. Podoba mi się nawet klimat teledysku, który- nie wiem czy słusznie, skojarzył mi się z latami 70. czy 80. XX wieku w USA. Beat jest całkiem fajny, ale nie przypadł mi szczególnie do gustu.

JACE


Zakochałam się w głosie głównego wokalisty. Totalnie. Teledysk jest super- uwielbiam oglądać urywki z koncertów i backstage- no cóż, to takie moje hobby. Podoba mi się także muzyka, grana przez chłopców na instrumentach- większość koreańskich gwiazd jest w tej dziedzinie utalentowanych i powinni to pokazać ;)

JJCC


Tuż po włączeniu teledysku, musiałam oglądnąć go do końca, m.in przez tego blondyna, który- jak się później dowiedziałam- nazywa sie E.Co. To jeden z zespołów, który zdołałam bardzo szybko ogarnąć- rozróżnienie członków zajęło mi jeden dzień, czyli w moim przypadku naprawdę którko. Chłopaków lubię też za charakter, ponieważ często odpisują na wiadomości fanów, albo lajkują ich zdjęcia (a przynajmniej częściej niż inne kpopowe gwiazdy, które nie robią tego prawie w ogóle...) no cóż, zapraszam do obejrzenia teledysku!

RION FIVE


Statkiem z TAKĄ załogą, chyba nie bałabym się płynąć. Mimo, że w układzie tanecznym widziałam pewne nieścisłości, teledysk oceniam pozytywnie. (pominę fakt, że kojarzy mi się z wakacjami, których tak bardzo pragnę). :)

KWIECIEŃ

HIGH4


W teledysku i piosence jest coś  takiego co sprawia, że po prostu nie potrafię go wyłączyć w połowie. Cudowny głos IU i idealnie dopełniające ją wokale HIGH4, a do tego zabawny, przyjemny, łagodny teledysk. Idealny, żeby się odprężyć i zrelaksować.

MAJ

Beyond the limit/ BTL


Koncept jest trochę podobny do BTS (nazwa też). Piosenka jest super, ale niestety grupa nie wyróżnia się na tle kpopowych zespołów. Przebojowi bad boy'e. Szczerze ten teledysk jest bardzo fajny i w ogóle zrobił na mnie dobre wrażenie, ale jak dla mnie, zespół nie ma tego czegoś... nie mniej jednak, warto ich posłuchać, bo są naprawdę utalentowani :)

CZERWIEC

BLAST

Znowu, jeden z moich ulubionych zespołów, które zadebiutowały w tym roku. Kilku naprawdę przystojnych utalentowanych chłopców i chwytliwa piosenka o fajnym scenariuszu. Dla mnie super. Bardzo podoba mi się refren "get it, get it get it, get it girl". Mimo, że teledysk od czerwca wyświeliło zaledwie trochę ponad 4 tys osób, chłopcy zdołali zdobyć moje serce i z pewnością będę starać się ich promować :) BLAST hwaiting!

BIGFLO


Ponieważ BIGFLO zobaczyłam przed BTL, na początku pomyślałam, że to ten sam zespół... podobne koncepty, podobny czas debiutu... kiedy wysłałam linki koleżance, stwierdziła że są fajni, ale nic szczególnego. Ja też tak uważam. Myślę, że BIGFLO to tylko kolejny zespół, który prędzej czy później zniknie... nie chodzi o to, że nie mają talentu... po prostu są zbyt podobni do innych zespołów- ale mimo to uważam, że należy dać im szansę. Polubiłam ich, a oni naprawdę dali z siebie wszystko.

HALO


Ten teledysk od razu urzekł mnie uroczym tekstem i- wbrew pozorom- słodkim zachowaniem chłopaków, którzy jednocześnie są naprawdę przystojni i męscy. Refren wpadający w ucho, czyli przepis na to, jak sprawić aby ludzi do siebie przekonać. Elementem wartym uwagi jest tutaj także wyczerpujący układ, w którego wykonanie chłopcy musieli włożyć naprawdę dużo wysiłku. Życzę im najlepszego, bo zdecydowanie przekonali mnie do siebie i swojej muzyki :)

LIPIEC

LU:KUS


Dopiero niedawno zorientowałam się, że nazwa grupy to LU:KUS- wcześniej zawsze myślałam, że to LUKSUS. No tak, typowa ja.
Rytmiczna piosenka i cudowny układ taneczny- to właśnie to, co mnie urzekło. A jeśliby do tej mieszkanki dodać odrobinę utalentowanych Koreańczyków... no cóż, gwarancja jakości murowana ;)
Na uwagę zasługują także ciekawe outfity chłopaków- wow, naprawdę mi się podobają. I jeszcze ten elektryzujący rap <3

PENTA-G


Szkoda, że chłopcy nie mają teledysku do piosenki, albo przynajmniej ja jej nie znalazłam, a szukałam dość dokładnie. Na początku piosenka zaczyna się dość przeciętnie, pokazując czysty głos chłopaków, jednak szybko się rozkręca i zaczyna wręcz porywać do tańca, I znowu się uspokaja, zabierając nas do baśniowej krainy, jeśli tylko zamkniemy oczy... podoba mi się. Ma w sobie to coś oryginalnego i naprawdę warto przesłuchać  jej całej.

B.I.G (Boys In Groove)


Naprawdę super piosenka. Kocham ją od... pierwszej nuty. Na początku piękna flaga Korei przyprawiła mnie o palpitacje serca, a potem jeszcze chwytliwy refren.. ah, żałuję, żę nie powiedzieli "Dzień dobry"! Może następnym razem :) Ja, czyli profesjonalny krytyk muzyczny-ekmh- stwierdzam że chłopcy mają potencjał. Z pewnością będę śledzić ich dalsze dokonania!

ZEST


Podoba mi się pomysł na teledysk- chłopcy wchodzą sobie do studia, odwalają fenomenalny występ i wracają do roboty ;p. Bardzo seksowny koncept- czarno białe stroje i złota biżuteria, a w dodatku super taniec, idealnie dopracowany. Mi się podoba :)

SIERPIEŃ

ROK-KISS


Jeśli ktoś lubi umięśnione gołe klaty w połączeniu z garniturami i obcisłymi ciuchami- dobrze trafił. Teledysk zawiera aż nadto tych tematów, ale miło się  go ogląda. Ciekawy układ taneczny i jeszcze więcej gołych klat :) 200% sexy.

WINNER


Pamiętam rywalizację pomiędzy Team A i Team B o debiut. Szczerze, mimo, że wszyscy się tym zachwycali, nie popieram tego typu konkursów, gdzie jedni nastawiają się negatywnie do drugich, bo chcą być od nich lepsi. No cóż. Jak nazwa wskazuje, Winner to zwycięska drużyna tego pojedynku. Racja, są nieźli  i piosenka też mi się podoba (słuchałam jej naprawdę, naprawdę często), ale mimo to nie należą do 10 ani 15 moich ulubionych zespołów. Po prostu ich nie słucham :3

WRZESIEŃ

TARGET


Piosenka naprawdę wpada w ucho, a układ taneczny jest jednym z lepszych jakie widziałam ( a było ich naprawdę sporo). Piosenka jest pełna bólu i złości, ale mi się to podoba. Dzięki niej można się skutecznie pozbyć negatywnych emocji po całym dniu. Chłopcy mają potencjał! Uwielbiam ich makijaż i fryzury- nie są ekstrawaganckie ani specjalnie kolorowe, ale przez to podkreślają urodę chłopców i nie odwracają uwagi od... reszty.

ZPZG


Jestem tak zmęczona pisaniem tych krótkich opinii na temat teledysków, ale napiszę wam je do końca, wytrwam :) Teledysk jest ciekawy i przyjemnie się go ogląda. Nie wiem dlaczego, ale denerwuje mnie tu czarno biały outfit- wydaje mi się, że teledysk jest radosny, ale cóż. Piosenka jest przeciętna, Wpada w ucho, ale szybko się ją zapomina- przynajmniej ja tak mam.

FAMEUS


Bardzo smutna piosenka, prawię się przy niej popłakałam... Zespół nie przypadł mi szczególnie do gustu, ale ta ich piosenka zdecydowanie znajduje się na mojej liście TOP sad kpop song.

PAŹDZIERNIK

MADTOWN


Już jednorazowe przesłuchanie piosenki wystarczyło, abym ściągnęła ją na mój telefon i słuchała w każdej wolnej chwili. Jest cudowna i energetyczna- idealna, kiedy o 7 rano muszę wyjść z domu do szkoły, a potrzebuję się rozbudzić! Tak, młodzi, energetyczni i pewni siebie Koreańczycy- przy takiej mieszance nie da się zasnąć!

UNIQ


Kolejna piosenka o miłości chłopaka do dziewczyny. Standard. Nic szczególnego- teledysk urozmaicają jednak wyraźnie wyćwiczone głosy chłopaków i ich ładne (jak to w kpopie), uśmiechnięte twarze :) Warto oglądnąć, aby jeszcze trochę pofangirlować ;)

HOTSHOT


BAD BOYS AGAIN! Nie mogę powiedzieć, że tego nie lubię... teledysk jest ciekawie zrobiony, ale po raz kolejny nie widzę w zespole nic oryginalnego- talent, wygląd i chwytliwy beat są, ale to nie wystarczy żeby tak naprawdę zaistnieć na większej scenie, prawda?

LISTOPAD

AKZ/ ATOMIC KIZ


Pierwsze skojarzenie? B.A.P. Nie wiem właściwie, co o nich sądzić. Za bardzo przypominają swoich kolegów po fachu. Ale mimo to warto pooglądać sobie chłopaków w garniakach- to przecież pewien rodzaj edukacji kpopowej ;)

5URPRISE


Jak to się nazywa... fangirling od pierwszego wejrzenia ;D Tak było w moim przypadku... co tu dużo mówić, idźcie znów przenieść się do kpopowej krainy perfekcji!


SKOŃCZYŁAM!
Mam nadzieję, że post wam się spodobał, bo naprawdę długo nad nim siedziałam (chyba z 2.5 godziny). Proszę was o komentarze i pisanie, które z grup przypadły wam do gustu najbardziej :) Moimi typami są zdecydowanie 5urprise, GOT7,BEAT WIN i JJCC :)

Przypominam także o wejściu w linki na górze :)






4 komentarze:

  1. NAWET NIE WIESZ ILE JA SIĘ NASZUKAŁAM TEJ PIOSENKI K-MUCH!! usłyszałam ja kiedyś na arirangu w reklamie i nie mogłam się od niej uwolnić, szukałam jej wieki... a tu nagle BOOM!!
    co do zespołów które przedstawiłaś wyżej to lećmy po kolei jak debiutowali....
    PORA NA FANGIRLING!!!!
    BEAT WIN - dzisiaj mi ich pokazałaś, już zakochana w Yoonhoo'nie <3 zdecydowanie jeden z ulubionych debiutanckich zespołów ^^
    K-MUCH - o nich już mówiłam :3
    GOT7 - THE BEST DEBIUT JAK DLA MNIE <3 Chłopcy mają olbrzymi potencjał, a to że już zyskali rzeszę fanów może potwierdzić chociażby fakt, że 26 godzin po premierze "Stop stop it" teledysk miał ponad milion wyświetleń. Tak bardzo Jackson i Mark <3 ^^
    JJCC - Jackie Chan znowu dał radę :3 Kiedy wybieram filmy z jego udziałem nigdy się nie zawodzę, a jako producent muzyczny sprawił się znakomicie, a ci dwaj blondyni (Simba i E.Co).... :3 *rzygam tęczą*
    BTL - co wkurzyło mnie w teledysku? JAK MOŻNA MIEĆ PRAWIE CAŁY CZAS ZASŁONIONĄ TWARZ W DEBIUTANCKIM KLIPIE?!?! Ale piosenka w moim typie:D
    BIGFLO - Boże kocham <3 kiedy tylko usłyszałam Delilah słuchałam tego w kółko, a różowowłosy Yuesong od razu skradł moje serce, a ostatnio chłopcy wypuścili swój drugi singiel "BAD MAMA JAMA" który jest po prostu NIEZIEMSKI!! refren zapisuje się w pamięci nawet po jednokrotnym przesłuchaniu piosenki! <3
    HALO - od kiedy tylko usłyszałam tą piosenkę na arirangu... BOOM! FALL IN LOVE! Radosna, spada w ucho, a chłopcy jak wszyscy azjaci - cudo :3
    LU:KUS - Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA KOLEJNĄ ICH PIOSENKĘ <3 Skradli moje serce w dzień debiutu, kiedy to leżałam sobie beztrosko pod drzewem i się opalałam :D
    Choi i Donghyun zaczarowali mnie zarzuceniem grzywą różowych i niebieskich włosów i zahipnotyzowali spojrzeniem kolorowych oczu <3
    Z kolei Jinwan po prostu wyrwał moje serce i je porwał swoim cudownym rapem <3
    B.I.G - Hello i Are you ready to jedne z najczęściej odtwarzanych piosenek wydanych w tym roku na moim telefonie... Od momentu kiedy tylko zobaczylam słodkiego Benji... BOM I'M PREGNANT! :3 No i Hello nauczyło mnie mowić "dzień dobry" w kilku kolejnych językach XD
    TARGET - powiem tak... lubię mroczne piosenki i smutny tekst... ale ten teledysk jest ZA smutny... *albo to przez tą gorączkę*
    MADTOWN - YOLO YOLO... Po prostu UWIELBIAM!! Znalazłam ich teaser i czekałam na debiut i się nie zawiodłam ;) A pewien przystojniak o ksywce Buffy jak prawdziwy wampir wpił się w moje serce i zabrał cząstkę mej duszy XD
    HOTSHOT - ciąglę nie kapuje jak można nazwać sie TIMOTHEO (kojarzy mi się tylko szampon XD) ale pomijają ten fakt owy blondyn jest po prostu EPICKI! Ale i tak wolę głównego rapera <3 Chyba nie przypadkowo jego imię sceniczne to SAN cnie?? :3
    Cóż to chyba by było na tyle...
    Z resztą zespołów zetknęłam się po raz pierwszy dopiero tutaj, więc nie potrafię ich jakoś subiektywnie ocenić...
    Moimi typami są oczywiście: GOT7, BEAT WIN, LU:KUS, BIGFLO, B.I.G, HOTSHOT, MADTOWN ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka zespołu K-Much strasznie mi się z tym kojarzy https://www.youtube.com/watch?v=yMqL1iWfku4&channel=crayonpopvideo i szczerze pisząc początek teledysku z tymi kaskami strasznie mnie do tego zespołu zniechęcił. Ale oczywiście post jak zwykle genialny i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie 5urprise,Target,LU:KUS i Winner

    OdpowiedzUsuń