niedziela, 21 grudnia 2014

Świąteczne teledyski kpop 2014

Święta się zbliżają! Nie ma śniegu, więc trzeba jakoś stworzyć tą cudowną, świąteczną atmosferę :) Niestety w tym roku jest znacznie mniej świątecznych klimatów w kpopie, ale mam nadzieję, że post wam się spodoba. Przepraszam za długą nieobecność :(

1. CRAYON POP- Love Christmas


Juz od pierwszych sekund teledysk przenosi nas w świąteczny świat pełen ślicznych i uroczych Koreanek (tym razem z porożem reniferów, czapkami Mikołaja lub choinkami na głowie). Muzyka wpada w ucho- muszę przyznać, że lubię Crayon Pop, jest to jeden z najbardziej pozytywnych kpopowych girlsbandów. Piosenka jest naprawdę przyjemna i od razu poprawia humor :)

2. Teen Top- Snow Kiss


Oglądania wygłupów Teen Top'ów nigdy za wiele ;) Szczególnie, jeśli są w świątecznym klimacie!
Uwielbiam ten teledysk, jest naprawdę super ;) Piosenki nie muszę chyba komentować... świetna, jak wszystko od naszych chłopców :)

3.BTOB- You can cry


Jeden z moich ulubionych teledysków od BTOB. Niedawno ich poznałam, a już zdążyłam wybrać sobie biasa i przesłuchać wszystkie ich piosenki, jakie tylko znalazłam. Mimo, że tytuł nie wskazuje na świąteczny klimat, raz na czas w teledysku przewijają się jakieś choinki czy czapki Mikołaja ;)
Szczerze, teledysk chwilami mnie przeraża, ale to w końcu kpop- idole nie mogą być zbyt normalni ;)

4.BTS-THE STARS


Jaka szkoda, że do tej piosenki nie ma teledysku :( Piosenka jest zapowiedzą nowego albumu BTS, którzy chłopcy wydadzą już w 2015 roku... mnie osobiście bardzo przekonuje! Bardzo podoba mi się beat- jak zwykle w przypadku BTS. Na początku po angielsku mówi prawdopodobnie Suga ;)

5.Roy Kim- Its christmas day


Przecudowny głos Roy Kim', a dodatkowo gitara, pianino i dzwonki w tle  sprawiają, że kiedy zamykam oczy, natychmiastowo przenoszę się do idealnej krainy pełnej śniegu, choinek, miłości i świątecznej atmosfery... piosenka naprawdę odpręża i poprawia humor. Ma w sobie "to coś" co sprawia, że nie można przerwać jej w połowie... co tu dużo mówić, sprawdźcie sami :)

6.DSP Friends (KARA, RAINBOW, OH JONG HYUK, A-JAX, DSP Girls_So Min & Chae Won)- White


Lubię teledyski, w których bierze udział cała agencja :) Teledysk jest naprawdę pozytywny i uroczy. Opowiada o świątecznej, idealnej miłości i.. śniegu, którego nadal u nas nie ma. Niemniej jednak, teledysk jest super! Piosenka nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale miło się jej słucha :)


Dziękuję Wam za przeczytanie posta!
Piszcie o swoich ulubionych świątecznych teledyskach i piosenkach :)
Postaram się napisać więcej postów o świętach itp, mam nadzieję, ze wam się spodobają!
Jeszcze raz zapraszam was so subskrybowania mojego kanału na YouTube, gdzie będą pojawiać się filmiki dla naszych biasów! :) tutaj

1 komentarz: