wtorek, 23 lipca 2013

CROSS GENE

Dziś chciałabym pokazać wam zespół, który poznałam już dość dawno, ale zaczęłam słuchać-naprawdę słuchać- dopiero jakiś czas temu. Jest to zespół Cross Gene...
Ten boyband zaintrygował mnie między innymi swoim pochodzeniem, gdyż jest międzynarodowy.
Może to ja jestem niezorientowana, ale wydaje mi się, że w kpopie ( a przynajmniej do teraz ;)) nie ma wielu zespołów, w których członkowie byliby z trzech różnych krajów Korei, Japonii i Chin.

A więc zespół należy do wytwórni Amuse Korea. Zadebiutowali stosunkowo nie dawno, bo w 2012r.
Wśród członków jest aktor, Shin Won-ho(Korea), który pojawiał się w serialach TV i reklamach, a także Seyoung(Korea) , Casper (Chiny), Takuya(Japonia), Sangmin (Korea) i Yongseok (Korea), a także były członek, który zrezygnował z zespołu na rzecz kariery solowej, Japończyk JG.

Pierwszym ich teledyskiem jaki obejrzałam był LaDiDaDi ( o którym tak swoją drogą pisałam już na tym blogu).
Jeśli jednak ktoś chciałby go sobie przypomnieć, czy też poznać:

No cóż, mi bardzo się spodobał, ale potem niestety-nie wiem właściwie dlaczego- przestałam ich słuchać. Aż do niedawna.

Ale właściwie dlaczego nazwa Cross Gene? No cóż, może niektórzy już wywnioskowali. ''Cross Gene'' znaczy tyle co ''skrzyżowane geny''. Jak wyjaśniła to agencja ''Grupa posiada geny najlepszych krajów (przypomnę, że członkowie są z Chin, Korei i Japonii), aby utworzyć jedną, doskonałą grupę''.

Jedną z moich ulubionych piosenek jest także ''For This Love''....
 ....oraz ''Sky High''

Dla zainteresowanych, tutaj link do oficjalnej, koreańskiej www: klik

mam nadzieję, że podoba wam się Cross Gene ;) Proszę o komentarze :)

-----------------------------------
źródła; wikipedia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz