czwartek, 11 lipca 2013

MYNAME- Baby I'm, sorry

Tak, znowu wróćmy do mv :) Ten teledysk jest wyjątkowy z tego względu, że osiągnął on liczbę MILIONA wyświetleń w ciągu zaledwie 12(!!!) godzin!


MYNAME- koreański boysband pod skrzydłami H2 Media. Zespół zadebiutował singlem Message w październiku 2011r. Składa się z pięcia członków: GunWoo(leader ), InSoo, SeYong, JunQ i ChaeJin( maknae ).

MYNAME
Dlaczego ten teledysk jest taki popularny?  No cóż, wydaje mi się że ze względu na oryginalną i nie banalną historię, a nie tylko układ taneczny właściwie nieopowiadający o niczym.
Oprócz mądrej ( i przede wszystkim prawdziwej) historii, słyszymy tu chwytliwą muzykę, co w rezultacie daje niemal idealny efekt.
Jedynym ( a może i nie) minusem jest to, że  podczas, gdy różne osoby coś mówią ( nie chodzi mi tu o piosenkę), nie ma napisów- chociażby angielskich. W sumie nie jest to takie konieczne, ale nie pogardziłabym rozumieniem reszty teledysku ;) No cóż...
Poza tym, jak dla mnie niektóre momenty są dość...dramatyczne, delikatnie mówiąc. Chodzi mi tu przede wszystkim o sceny, kiedy chłopcy się tam biją/strzelają/zabijają (?). Najgorsze są fragmenty w: 4:46, aż do 5:18, poważnie, to jest jak dla mnie zbyt krwawe...omg...a w dodatku takie okropne rzeczy ten facet wykonuje bezceremonialnie na moim idolu...0.0
No i kolejny fragment to od 7:07 do końca. Ten znowu nie jest krwawy, ale strasznie smutny... Nie wiem czemu,a le prawie się popłakałam, jak brakowało tych kilku centymetrów do dosięgnięcia telefonu...:c
No cóż, historia, mimo że ogółem mądra, może być trochę niezrozumiała dla osób nieznających koreańskiego Jak już wcześniej wspomniałam, no, ale nie chcę tu hejtować ;)

A wy co o nim sądzicie? Piszcie w komentarzach :)
MYNAME- Message

1 komentarz:

  1. Cóż jako fanka MYNAME nie mogę powiedzieć nic innego, tylko tyle że jestem z nich starsznie dumna. MV jest wspaniałe! Odwalili kawał dobrej roboty, album jest świetny. I muszę się przyznać, mimo tego, że jestem MYgirl praktycznie od Message nie spodziewałam się, że potrafią tak świetnie grać (chociaż w Hello & Goodbye Gunwoo pokazał na co go stać) <3
    Co do napisów, to pojawiły się kilkanaście godzin po oficjalnej premierze. Ale zdecydowanie polecam obejrzenie MV na kanale MYNAMESingapore, zdecydowanie lepsze napisy -fani przetłumaczyli wcześniej pominięte fragmenty co ułatwia zrozumienie całej historii, która nie powiem, na pierwszy rzut oka wydaje się dość zagmatwana. ^^ Link do MV:
    https://www.youtube.com/watch?v=xOsDQfejyOU
    I byłbym zapomniała! Tak naprawdę teledysk powinnien trwać 30 minut i powinien być mini filmem, jednak ze względu na drastycznosć scen został skrócony i niestety ucierpiała na tym trochę fabuła. :( Miejmy nadzieję, ze już niedługo będzie nam dane obejrzeć całość.
    MYNAME fighting!

    OdpowiedzUsuń