środa, 3 lipca 2013

Dating On Earth- recenzja





Dzisiaj chciałabym pokazać wam pewną koreańską dramę- Dating On Earth. Jest to drama z 2009r, z dość wciągającą fabułą ;). Oglądałam ją już kilka razy i nadal nie mam jej dość!
Historia jest zdecydowanie dla fanów romansów.
Fabuła opowiada o młodym małżeństwie: Yoochun'ie i Hyun Jin.
Yoochun to popularny i lubiany uczeń w liceum, który nie może narzekać na brak zainteresowanie szczególnie wśród dziewczyn, czyli, można by powiedzieć- klasyka.
Hyun Jin- nauczycielka. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że pewnego dnia to właśnie ona zostaje wychowawczynią (jeśli można tak powiedzieć...) w klasie swojego męża.
Zawiłe? Bynajmniej.
W dodatku małżeństwo tych dwoje jest wielką tajemnicą.
Gdyby tego było mało, w szkole pojawia się Jaejoong.
Jest to nowy uczeń, który miał trudną przeszłość i jest zaangażowany w mafii. No cóż...
I tu dopiero zaczyna się zabawa.
Yoochun
Na początku Jaejoong i Hyun Jin nie przepadają za sobą...to znaczy on nie przepada. W przeciwieństwie do Yoochuna to małomówny i, można by powiedzieć wręcz aspołeczny uczeń. A Yoochun? Też nie specjalnie pasuje mu chłopak, który jest niezwykle tajemniczy, co jak wiadomo od wieków przyciąga wiele dziewczyn.
Jest zazdrosny o to, że jego żona go faworyzuje i nie lubi go za rzekome odbieranie jego pozycji w klasie.
Jednak w pewnym momencie wszystko się zmienia-  Jaejoong nie pała już taką nienawiścią do nauczycielki. Wręcz przeciwnie.
Ale nie będę zdradzać szczegółów ;).
Wkrótce Hyun Jin zostaje napadnięta przez gang, do którego należy Jaejoong. Chłopak, widząc dziewczynę na szpitalnym łóżku, przypomina sobie mroczną przeszłość...

A co na to Yoochun? Gdy dowiedział się, że jego żona jest w szpitalu w jego oczach pojawia sie rządza mordu skierowana do Jaejoonga. Obwiania go o wszysko.
Mimo, że nauczycielka szybko wraca do zdrowia, rywalizacja chłopców nie zmienia się.
''Nowy'', zbierając się w sobie przychodzi z kwiatami pod dom nauczycielki, aby złożyć jej życzenia urodzinowe i wyznać jej miłość.
Jakież jest jego zdziwienie, kiedy w ogródku przed budynkiem zauważa małżeństwo siedzące razem.
To wtedy on,jako pierwszy dowiaduje się, że są parą...
Jaejoong
A potem no cóż...sytuacja się rozwija. Opowiem tylko, że Hyun Jin zostaje zwolniona z posady nauczycielki- dlaczego? Bo według dyrektora szkoły ma zły wpływ na uczniów.
Jak jednak zareaguje na to klasa Yoochun'a i Jaejoonga, oraz oni sami?
Zdradzę, że reakcja męża nauczycielki będzie niezwykle romantyczna...;)
ach, ta scena...;)
A więc ogólnie, drama zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Choć z początku nie byłam co do niej przekonana. Wielkim plusem jest dla mnie obsada, którą po prostu nie można pogardzić ;).
W głównych rolach możemy zobaczyć Parka Yoochuna (Yoochun), Kima Jae Joonga (Jaejoong), oraz Hong Soohun ( Seo Hyun Jin). Dodatkowo, w rolach pobocznych są także: Changmin, Xiah Junsu, Yung Junho oraz Yun YiSoo.
Czyli, mamy tutaj calutki skład popularnego zespołu TVXQ lub DBSK jak kto woli. Wydaje mi się, że  już pisałam o nich jakiś post ;)
Drama zdecydowanie godna polecenia!
Mam nadzieję że was do niej przekonałam, bo na pewno nie będzie ona stratą czasu.
Chociaż, to zależy od indywidualnych oczekiwań- czytałam trochę komentarzy o dramie i nie wszystkie były pozytywne...
reklama coca-coli ;)

A dla zainteresowanych, tutaj odcinki dramy z polskimi napisami:
część1
część2
część3
część4
część5

Film można z powodzeniem też znaleźć na YouTube- w odcinkach, albo też cały, jak kto woli.


Proszę o komentarze :)

3 komentarze:

  1. Oglądałam ten film i bardzo mi się spodobał. Jaejoong jak zwykle świetny. A tak przy okazji podoba mi się twój styl pisania i z chęcią będę wpadała tu częściej (^-^).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film i przypadł mi to gustu. Jaejoong jak zwykle świetny. Przy okazji bardzo podoba mi się twój styl pisania z chęcią będę wpadała tu częściej (^_^).

    OdpowiedzUsuń