niedziela, 23 czerwca 2013

AKB48- Everyday、カチューシャ

Tak, to znowu ja ;)
Na początek chcę bardzo, ale to bardzo przeprosić za ta długa nieobecność...ale koniec roku i trzeba było poprawiać oceny...;) Postaram się, aby posty były regularnie,ale trudno mi coś obiecać...nie wiem jeszcze jak to będzie z moim czasem w wakacje...
Dziękuję wszystkim tym którzy czytają bloga!
Zapraszam tutaj: klik :)


AKB48 to bardzo duża japońska grupa teatralno-wokalna, pod skrzydłami Akimoto Yasushiego. Składa się z 3 grup: teamu A (17 dziewczyn), teamu K (16 dziewczyn) oraz teamu B (15 dziewczyn).
Kiedy zespół powstał, w lipcu 2005r, liczył sobie 20 dzieczyn (późniejszy team A).
Ich debiutancki album (Sakura no Hanabiratchi) został wydany w lutym 2006. Grupa ma również swój teatr w tokijskiej dzielnicy Akihabara.
Troche ich jest, nie powiem...

No cóż, jest to piosenka iście wakacyjna, czyli bardzo na czasie ;) Oprócz fajnej nuty trochę dezorientuje, bo czasem nie wiadomo na której z pięknych dziewczyn zawiesić oko...aczkolwiek wiadomo, że jeśli dziewczyn jest dużo, zawsze znajdzie się ktoś kto polubi choć jedną i będzie kupował gadżety zespołu. Piosenka opowiada o miłości: o chłopaku poznanym w szkole, w którym dziewczyna od razu się zakochała i o wakacjach, o tym, że chciałoby się je spędzać ze swoją miłością, choć każdy może ten tekst zinterpretować inaczej ;).
Lubię takie piosenki, pełne optymizmu i-co najważniejsze- nagrywane na łonie natury, a nie w jakimś studiu czy budynku. Mimo że otoczenie można zrobic komputerowo, to jednak nie to samo...:)
A co mi się nie podoba? No cóż, teraz pobawię się trochę w hejtera ;)
Nie lubię zespołów (szczególnie zauważyłam to wśród tych japońskich), które tytuły piosenek czy albumów piszą swoimi ''krzaczkami'' ;). Już mniejsza o to, że nie wszyscy zza granicy je rozumieją. jest to po prostu wielka przeszkoda dla fanów którzy mają ''normalne'' litery- choćby chcieli, nie wszyscy potrafią wpisać na komputerze/tablecie/telefonie czy innym jakże wymyślnym sprzęcie ich znaki, przez co nie mogą wpisać tytułu piosenki/albumu, a co się z tym wiąże - zdecydowanie mniej słuchają takich zespołów, niż tych, które swoim piosenkom nadają angielskie tytuły. Ale co my możemy zrobić na tak jawną niesprawiedliwość? ;)
Ja osobiście dowiedziałam się o tym zespole z pewnej gazetki i, gdyby nie ona, pewnie w ogóle bym na niego nie trafiła, a przecież dziewczyny maja talent i trudno ich nie lubić.
Nie wiem jak wy, ale ja z pewnością postaram się śledzić najnowsze wyczyny dziewczyn...o ile będę potrafiła je wpisać na mojej ot, zwyczajnej klawiaturze ;)
Dziękuję za wejście <3
AKB48 


Oficjalna www: angielska   japońska

Zapraszam też do OBSERWOWANIA mnie na Twitterze! :D
Piszcie o czym chcecie posty!
moje twitterowe konto ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz