piątek, 14 czerwca 2013

BTS- No more dream

(można włączyć napisy)

BTS (Bangtan Boys)- to nowy zespół hip hopowy, który zadebiutował raptem kilka dni temu, bo 11.06.13r!  
Jest pod skrzydłami Big hit ent.(podlega pod JYP). Zostali jednak uformowani w 2010r i od tego czasu ciężko pracowali i przygotowywali się do debiutu. Chłopcy jednak od samego początku byli bardzo kreatywni, bo tworzyli swoje własne piosenki, a także coverowali te już znane i popularne.
No cóż, mają talent!
jeden z moich ulubionych fragmentów ;)
Zespół jest jak widać stricte hip hopowy.  W utworze zdecydowanie przeważają partie rapowane, ale akurat mi się to podoba ;). Teledysk nie jest nudny, zapewne za strawą miksowania tutaj różnych styli muzyki i tempa, co znaczeni go urozmaica!
Wydaje mi się, że jest o naprawdę warty zobaczenia ;). Typowe B-boye, ale...ale jest w nich coś innego niż we wszystkich innych tego typu zespołach. Coś co do nich przyciąga, zupełnie jak np do G-Dragona.
No cóż, w większości boy bandów nie ma bardzo kreatywnych textów, które zazwyczaj przeplatają w okół; tematu miłości, rozstania, nieszczęśliwej miłości, albo po prostu takie śpiewania dla samego śpiewania.
''No More Dream opowiada o tym, że jako młodzi ludzie powinniśmy mieć marzenia i poszerzać horyzonty, nie dając się zamknąć w schematach narzuconych przez rodziców i innych ludzi''(http://k-paradisee.blogspot.com).



Najczęściej można tu usłyszeć 2 zdania, naprawdę skłaniające do refleksji:
'' Hej ty, jakie jest twoje marzenie? Czy to wszystko o czym marzysz?''
No cóż, wypadałoby się nad tym zastanowić...
Choć na planie teledysku jest wszystko, widać doskonale dopracowane szczegóły. Tak samo choreografia- idealna co do setnych sekundy, choć,ponieważ to nie jest dance version, żałuję że nie mogę zobaczyć całego układu. Zdolne chłopaki ;).
Już od pierwszej chwili BTS spodobali mi się :). Tak jak mówiłam, mają TO COŚ. Podobają mi się też idealnie zgrane wokale, mądry text...i co rzadkie już w kpopowym świecie, naturalne kolory włosów ;). Tak, to rzadkość!
I mam takie jakies przeczucie, że Rap Monster kiedyś będzie jak GD ;)

2 komentarze:

  1. Szykuje się nowy niezły zespół. Jedno jest pewne, że będę mieć na nich oko, tak jak na niedawno powstały LC9 ^^
    Mam nadzieje, że nie będą sensacją jednego teledysku i kawałka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie, dlaczego wszyscy się nimi jarają :\ Mnie osobiście nie powaliło.

    OdpowiedzUsuń