niedziela, 9 czerwca 2013

LC9- MaMa Beat

(Można włączyć polskie napisy!)


LC9- Sześcioosobowa koreańska grupa B-Boyów, stworzona przez Nega Network.  Zadebiutowali niedawno, bo w maju 2013r. Ich pierwszy minialbum to Skirmish [potyczka].

No cóż, teledysk trochę...brutalny. Słowa ''Ride MaMa Beat'' wpadają w ucho, jednak scena, gdzie chłopcy się biją albo walą siekierami są dość...dramatyczne i tak sobie mi się podobają.
Oprócz tego zastanawia mnie koniec tego teledysku...no bo przecież jak już poobijani i z otwartymi ranami leżą na tej twardej ziemi uśmiechają się-prawda? Czyli, można by sądzić że było to tylko zabawa...xD. Jeej, bezpieczeństwo rządzi! ;). To trochę taki...Fight Club, czyli albo wygrasz albo...eee...albo bye bye. No cóż, ja np co chwilę odwracałam wzrok, żeby nie patrzeć na te niezbyt miłe rzeczy. Nie wiem jak wy, ale nie przepadam za patrzeniem na otwarte rany, ciosy siekierą(choć to zależy od dnia ^^) i krew.
No ale przecież to Bad Boy'e...xD
Zastanawia mnie też jak chłopcy zrobili sobie te rany...no bo wyglądają na prawdziwe, choć wydaje się mało prawdopodobne, by właśnie takie były. Ale kto ich tam wie ;p.
I, dla niezbyt zorientowanych w tej dziedzinie, dowiedziałam się dzisiaj całkiem przypadkiem, że istnieje także pistolet o nazwie LC9. Przypadek? Nie sądzę;p
LC9 kolor xD
LC9
 
ładne *V*
Przepraszam że tak krótko. 

1 komentarz:

  1. No masz za co przepraszać - O MOICH LC9 SIĘ NIE ROZPISAĆ?!
    HAHahah Uwielbiam ich! Jestem ciekawa, jaki będzie ich następny comeback <33

    OdpowiedzUsuń