wtorek, 28 maja 2013

CL- The Baddest Female


CL, a tak na prawdę Lee Chae Rin (ur. 26.02.1991) to liderka koreańskiego girlbandu 2NE1, stworzonego w 2009r przez YG Enterainment. Jest to tak zwana (i słusznie! ) żeńska wersja Big Bang. Pierwszy ich singiel to Lollipop, zaśpiewany wspólnie z Big Bang.
CL
Jak królowa Aniołów...
Rap, rap i jeszcze raz rap ;). Tak trzema słowami można opisać ten mv. Nie przepadam za wyłącznie rapowymi piosenkami- przeważnie są po prostu nudne, ale przy tej piosence nie ma takiej możliwości! Piosenka szybko się rozkręca, dzięki czemu można ją słuchać w kółko. Cl jest żeńską wersją G-Dragona, którego można także zobaczyć w mv (2:29), wraz z kolegą z wytwórni- Taeyangiem. Po Cl od razu widac że jest niezależna i pewna siebie. W teledysku próżno szukać słodkich dziewczynek wręcz oblanych aegyo. Teledysk został udostępniony dzisiaj, więc jest to najnowsze wcielenie Królowej kpopu. I co sądzicie? ;) Ja tam jestem pozytywnie zaskoczona! Tak, Cl faktycznie jest taką 'Bad Girl' o jakiej śpiewa ;) I nie chodzi mi tu o nie wiadomo co. Chodzi mi po prostu o to, że bezkarnie włamuje się w nasze umysły i to właśnie przez nią jej piosenka ciągle leci nam w głowie...a przynajmniej mi ;p.Piosenka charakterem przypomina mi trochę One of a kind G-Dragona, czyli inaczej Króla kpopu...w obydwu tych piosenkach pokazana jest niezależność...ale czy słusznie? Pewnie tak, ale póki nie spotkamy tych osób, nigdy nie będziemy mieć pewności...a kto powiedział że to się nigdy nie zdarzy? ;p No cóż, ja oceniam teledysk na wielkie, czerwone sześć! Słuchałam go już kilka razy, a wciąż nie mogę przestać nucić! Ach, ta Chae Rin... zawsze perfekcyjna ...:) Dzięki niej każda chemia jest ciekawsza...;p
Cl w dość prowokacyjnej sesji
2NE1
CL

2NE1 :)
;D











1 komentarz:

  1. Ostatnie zdjęcie mnie całkiem rozwaliło!!! Piosenka cholernie mi się podoba! Trochę zalatuje One of kind ale co zrobić? hahaha

    OdpowiedzUsuń