poniedziałek, 13 maja 2013

N Train- Come back to me



Zespół powstały w 2011r, pod skrzydłami Medialine Enterainment. Składa się z 5 członków. Zadebiutowali piosenką One Last Cry, dokładnie 27.05.11r. Do tej pory wydali 3 albumy.
N train
No cóż powiedzieć ..piosenka zrobiła na mnie świetne wrażenie! :) Wpada w ucho, chłopcy są wręcz świetni, a układ taneczny ( szczególnie ubóstwiam moment w 0:48 ;) ). Ten teledysk to pierwszy, jaki obejrzałam N-train'a, ale muszę stwierdzić, że polubiłam ich <3. Lubię też moment w 1:48...wiadomo czemu, chociaż on( jeszcze nie rozkminiłam ich dokładnie xD ), mógłby zdjąć te okulary i pokazać jakże piękne oczęta, czyż nie? ;). Naprawdę, ciągle to nucę...to jest jakaś magia xD Co tu dużo opisywać: FANTASTYCZNE. Nie wiem jak wy, ale ja juz kliknęłam zacnego lajka na tym teledysku, oraz jestem szczęśliwa subskrybowaniem ich kanału :).
:)
kadr z dobrze znanego wam (już) mv ;)

N Train -FB
N Train -Twitter
 Masz pomysły na posty? Znasz fajne Azjatyckie mv, albo chciałbyś wypowiedzieć się na jakiś temat apropo Azjatyckiej muzyki? NAPISZ DO MNIE! :)
-GG : 47264417
-emailteledyskiazja1@interia.pl
Tylko proszę bez spamu ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz