poniedziałek, 6 maja 2013

Guo Shu Yao (Yao Yao) -Free Love


Guo Shu Yao, znana również jako Yao Yao, to Tajwańska piosenkarka pop, znana ze swojej wręcz idealnej w Azji figury. Urodziła się 23.10.1981 roku w Tajpej, stolicy Tajwanu.  Pojawiła się także w grze on-line,oraz serii reklam w TV. Jej pierwszy przebój, Honey, jest coverem singla Koreańskiej grupy, Kara.
urocza Yao Yao

W Polsce wydaje mi się , że chińska muzyka nie jest tak bardzo rozpowszechniona jak Koreańska czy Japońska( a i te popularnością u nas nie grzeszą ;) ), jednak wydaje mi się, że warto czasem zwrócić uwagę na Chiny. Ten teledysk, jest jak najbardziej kawaii( niestety, nie znalazłam, jak sie mówi po Chińsku), pełen różu, słodkich minek, krótkich sukieneczek, serduszek,pluszaków, chwytliwego refrenu du du du...itd i ai ai ai ai...itd, ogólnie,  czasami chce się rzygać tęczą ;)
Ogólnie, nie jest to pierwsza chińska piosenka, którą słyszę, i myślę, że będę wrzucać tu także inne. Jeśli ktoś pierwszy raz spotkał sie z chińską muzą, po obejrzeniu tego mv, może stwierdzić, że wszystkie muzyczna popkultura tego dużego kraju jest przesłodzona. Jak można się domyślić, jeśli przesłuchało się kilkanaście chińskich piosenek- nie jest. Weźmy na przykład inną wokalistkę- Jolin, o której singlach napisze innym razem. Nie wspominam o tym, ze przecież Chińska pop-kultura ma także masą uroczych, Chińskich chłopaków ;). Ale o tym też innym razem.
Do tego mv mogę jeszcze powiedzieć, że z początku oglądając go podeszłam do niego dość krytycznie...wystarczyło nakrycie głowy ukazane przez Yao Yao w 0:30. Lalka Barbie? Nie, to nie dla mnie.
potem jednak, gdy doszłam do mniej więcej połowy, stwierdziłam, że mc jest nawet fajne, a gdy usłyszałam po raz 2 refren, ciągle go sobie nuciłam ;).
Tak więc, jak dla mnie, Yao Yao jest całkiem niezła. Tutaj jeszcze kilka fotek i info:
Chciałabym być taka ładna...
Bardzo subtelne foto Yao Yao ;)

okładka jej debiutanckiego singla, Honey

Tłumaczenia niektórych jej piosenek ( niestety Free love nie znalazłam), sa na tekstowo.pl, a pobrać można z chomikuj.pl( za free, z logowaniem), ulub.pl(za free bez logowania) lub z downoland/konwert (za free, trzeba wkleić tylko link do mv).

___________________
źródła: yesasia.com, youtube.com, grafika google.com 
____________________

Proszę o komentarze! :D
Komentarze mogą dodawać także anonimy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz