sobota, 4 maja 2013

DBSK/TVXQ - Superstar


Info <3

TVXQ- akronim od Tong Vfang Xien Qi (東方神起), to koreański pięcioosobowy zespół muzyczny, powstały pod skrzydłami SM Entertainment. W Korei Południowej są znani również jako Dong Bang Shin Ki lub Dong Bang Shin Gi (동방신기), w Japonii zaś jako Tōhōshinki. TVXQ są jednymi z najpopularniejszych zespołów w Azji, poza Koreą Południową i Japonią sukces odnieśli także w Chinach, Singapurze, Tajlandii i innych krajach.
Po polsku ich nazwę można przetłumaczyć, jako ''Wschodzący Bogowie Wschodu''(ang. Rising Gods of the East). 
So sexy <3
Teledysk jest po prostu genialny! Na początku myślałam  że to będzie kolejna, wolna piosenka, ale po kilkunastu sekundach milo się zaskoczyłam :) Najbardziej podoba mi się refren i nie mogę przestać go nucić! Super star, super star...istotnie zgadzam się z chłopakami ;) Układ taneczny(jak prawie każdy Koreański) bardzo fajny i raczej niewiele osób potrafiło by go zatańczyć bez wielu godzin prób...na pewno nie ja. Szkoda, że  wszystkie stroje są takie same, bo wolę, kiedy można je ze sb porównać itd, ale dzięki temu nie trace czasu na ciuchy, a skupiam się na twarzach ^v^ ( a to z pewnością jest lepsze zajęcie...). Dzisiaj krótko, bo mam dużo fdo nadrabiania po nieobecności ;). Podzielcie się swoimi opiniami w komcikach! :)
*V*
imionka <3
____________________
źródla: google, wikipedia.pl/eng

1 komentarz:

  1. Awww oni są tacy słodcy (moim faworytem i tak jest JaeJoong) młahahahha Jego solowy album jest genialny ^^

    OdpowiedzUsuń