sobota, 11 maja 2013

Jay Park-Know Your Name


Jay Park jest piosenkarzem, tancerzem, raperem, b-boy'em, producentem muzycznym, modelem, choreografem i aktorem.Urodził się 25.04.1987(Seattle, Washington,USA), czyli obecnie ma 26(!!!) lat. Zupełnie nie wygląda... . Jay początkowo zdobył sławę jako leader południowo-koreańskiego boybandu 2PM, utworzonego przez JYP Enterainment w 2008r. Wygrał wiele nagród, mi. w tym roku w Korean Music Awards, jako Muzyk Roku.
Jay Park
Teledysk bardzo fajny, wpada w ucho...trochę rapu i kpopu, czyli mieszanka, prawie wybuchowa, którą zawsze słucham z przyjemnością i - na szczęście- występuje w kpopie dość często ;). Podoba mi się układ, chociaż wydaje mi się że lepiej by wyszedł z większą ilością tancerzy, a nie tylko z dwoma ( plus Jay, oczywiście).Chodzi mi tu o ten układ, w którym Jay i inni tańczą na ciemnym tle, bo co do tego ''białego, to nie sposób się przyczepić ;) Refren wpada w ucho, a teledysk ogląda mi sie bardzo przyjemnie, choć kobieta która tańczy, albo jak kto woli ''wije się'' w okół Parka (2:10), nie jest wg mnie jakiejś szczególnej urody, no, ale o gustach się nie dyskutuje, prawda? Jak dla mnie powinni dać tutaj typową Azjatycką panienkę, ale cóż zrobić...;) Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę wręcz uwierzyć, że Jay ma 26 lat...ale w sumie, dlaczego ja się dziwię- po Koreańskich gwiazdach tego nie widać xD. Przykłady? Nie wspominając o Parku, weźmy na przykład wręcz legendarną grupę Shiniwa, której członkowie do najmłodszych już nie należą, a trzymają się świetnie! Takich przykładów można by podać jeszcze trochę...;). Taki jest Koreański show biznes i cóż zrobić, trzeba to zaakceptować, co do nudnych czy nieprzyjemnych zajęć raczej nie należy xD.
A tu jego słynny, uroczy uśmiech <3
 

takich chłopaków, to mogłabym mieć w sql <3
 

kaloryfer <3
 Dzięki za wejście <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz