wtorek, 21 maja 2013

Scandal - Shunkan Sentimental


Scandal to japońska pop-rockowa grupa muzyczna. W jej skład wchodzą Haruna Ono, Tomomi Ogawa, Mami Sasazaki i  Rina Suzuki. Zespół powstał w 2006r . Zespół stał się popularny także za granicami Japonii po koncertach we Francji, USA i Hong Kongu. Niektóre utwory Scandal zostały wykorzystane w Anime ( takich jak Bleach i Fullmetal Alchemist).
Scandalicznie ładne ;)
Teledysk jest nawet fajny. Szkoda tylko, że nie ma zbyt dużo efektów specjalnych i komputerowych, choć z tym można by dyskutować...;). Dziewczyny, jak w kilku innych teledyskach ubrane są dość...''grzecznie''. Krótkie spódniczki, ładnie uczesane włosy, koszule...jednak po zmieszaniu z wysokimi trampkami, skórzanymi kurtkami, gitarami elektrycznymi albo perkusją, od razu robi się ciekawiej ;). Ja osobiście jestem fanką japońskiej muzyki, szczególnie japońskiego rocka, chociaż nie tylko, a Scandal było pierwszą żeńską grupą jrockową którą poznałam.
Od razu mi się spodobały, mi. ze względu na ten mix grzecznych dziewczynek z ostrymi ''rockerkami'' :).
Nie ukrywam, że podziwiam je za to, że umieją tak dobrze śpiewać i grać na gitarach/perkusjach, bo ja sama też chciałabym się nauczyć, ale z braku czasu i funduszy nie mam  takiej możliwości ;). Czy dziewczyny na prawdę wywołują takie ''skandale'', ani czy się tak '' skandalicznie'' ubierają, tego nie wiem, ale wg mnie nie jest to specjalnie uwypuklane.
Wydaje mi się jednak, że pod nazwą kryje się kilka znaczeń. Mi:
-dziewczyny tak wymiatające na gitarach  nie zależne, pewne siebie, ale ubierające się zazwyczaj w delikatne spódniczki i nie starające się udowadniać tej swojej agresywności...xD
-a może w ogóle rockowy japoński girl band to Scandal? ;)
Niech żyje ROCK! :)

A tutaj:
-oficjalne www
-Twitter
-blog!

Proszę o komentarze, bo naprawdę staram się ciekawie prowadzić bloga :) Jeśli masz jakąś propozycję odnoście postów/tematów/szablonu/wyglądu/muzyki itp itd, to piszcie na:
-emaila:  teledyskiazja1@interia.pl
-GG: 47264417
-w KOMENTARZACH ;P
Dziękuję za wejście <3

1 komentarz:

  1. Hej c: uważam, że Twój blog jest ŚWIETNY! Mam pomysł o czym mogła byś zrobić następny post ^^ no chyba, że już o tym zespole zrobiłaś xD. Zaprosiłam Cię na gg :) Chciałam Ci to wszystko napisać tam, ale ustawiłaś sobie funkcję,że nie przyjmujesz wiadomości od nieznajomych.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zaproszenie ^^
    P.S.
    Kocham muzykę japońską :3

    OdpowiedzUsuń