sobota, 18 maja 2013

Domino- U Can Do It!


Niestety znalazłam mało info o tym zespole...wiem tylko, ze pochodzi z Japonii powstała w 2000r(czyli dobre nascie lat temu...), dziewczyny grają głównie pop lub hip-hop.
Domino :)
Teledysk nie ma za dużo efektów specialnych, za dużo urozmaiceń czy ciekawych momentów, a w połowie juz nie chce sie nawet dalej oglądać. Jedyną ''trakcją'' jest co jakiś czas wyskakujący napis, i zmieniająca się scena w 2:10. Piosenka jest raczej w łagodnych, niespecialnie energetycznych klimatach i nie nalezy raczej do tych, po których można się rano obudzić...sądzę jednak, że piosenkę należy docenić przede wszystkim za mądry text a w drugiej kolejności za woklae dziewczyn. Znalazłam tekst tej piosenki na tekstowo.pl., zamieszczę go na końcu posta ;)
Dziewczyny są też dość ładnie ubrane i choć ta piosenka nie należy do tych, których słucha się 24/7, a teledysk do tych które ogląda się w kółko, mi Domino podoba się za tekst :) Te dziewczyny maja też inne mądre piosenki jak choćby Don't stop the music(tylko nie mylić z piosenką 2NE1! ;)), czy Sunrise. Niektóre ich piosenki są znane z odcinków Naruto :).
A tutaj text:
Cały czas uciekasz, winisz za to innych,
taka droga wydaje ci się łatwiejsza.
Jednak spróbuj cieszyć się aktualną chwilą,
ona nie jest niczyją własnością.
Co się dzieje? Co się dzieje?
W dzieciństwie namalowałem obrazek,
na którym umieściłem dorosłego siebie.
W ten sposób określiłem, jaką drogo chcę iść.
Czasem się waham, czy obrałem dobry kierunek.
(At any time!) Bez obaw, najważniejsze rzeczy...
(At any time!) są na wyciągnięcie ręki.
(At any time!) Przestań się wahać, po prostu...
idź przed siebie, uwierz w swoje marzenia!
Cały czas uciekasz, winisz za to innych,
taka droga wydaje ci się łatwiejsza.
Jednak spróbuj cieszyć się aktualną chwilą,
ona nie jest niczyją własnością.
Co się dzieje? Co się dzieje?
Głowa do góry!
Wierzę, że sobie poradzisz!
Nadstaw uszy
i wsłuchaj się w wołający głos.
Spróbuj dokładniej przyjrzeć się
otaczającej cię rzeczywistości.
Na pewno znajdziesz motywację
do dalszej wędrówki.

  
Przeczytajcie i przemyślcie ;) Bo naprawdę warto!

Domino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz