czwartek, 16 maja 2013

GIRL'S DAY - HUG ME ONCE


Girl's day to południowo- koreański girlband, należący do Dream Tea Enterainment. Fanklub dziewczyn nazywa się Daisy lub Dai5y. 7 lipca 2010 Girl's Day zadebiutowały singlem Tilt my Head.

subtelne Girl's Day
Teledysk bardzo mi się podoba, a szczególnie miło patrzy mi się na te widoczki, na których tle dziewczyny tańczą...Jeśli się nie mylę, jest to prawdziwe otoczenie...naprawdę im zazdroszczę zwiedzania takich miejsc :). Nie wiem jak wy, ale ja mogłabym spokojnie spędzać wakacje na jakiejś plaży występującej w tym mv. Czyli plus numer 1- oryginalność. I nie chodzi mi tu o piosenkę, choć refren wpada w ucho, jednak podobnych piosenkę w kpopie jest co najmniej kilka, mam tu na myśli przede wszystkim właśnie ten realizm, naturalność, co zazwyczaj w koreańskich teledyskach ustępuje miejsca typowemu studio, wzbogaconemu jedynie o komputerowe efekty...
Teledysk jest jak najbardziej aegyo, słodki, dziewczęcy, uroczy, no i przede wszystkim kojarzący się dużej grupie osób z niezwykle oczekiwaną i jak najbardziej ważną rzeczą- wakacjami ;). A tą całą słodką atmosferę panującą z natury na tej wyspie(?), pogłębia jeszcze 5 ładnych, zgrabnych dziewczyn tańczących na jej tle...niebo, można by powiedzieć ;).Ciekawi mnie jeszcze gdzie znajduje się ta wyspa, ale tego chyba się nie dowiem...przynajmniej w najbliższym czasie...;p. 
Tekst piosenki opowiada, jak można się domyślić, o tym co większość kpopowych( i nie tylko) textów- o zacnej miłośći..;). 
Oficjalne www 
Smile ;)

Proszę o komentowanie posta w wysyłanie swoich propozycji na email : teledyskiazja1@interia.pl lub GG: 47264417 :3 Dzięki za wejście!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz